Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Dometic jääkaappi RM 7361
ekoja:
Yritin etsiä foorumista, mutta en löytänyt ongelmaani vastausta.
Siis: jääkaappi toimii sähköllä (12v + 220v) mutta ei kaasulla. Laitan kaasulle 0-tilasta, valo vilkkuu, ei kuulu naksutusta. Kaasua ei myöskään tunnu tulevan polttimelle. Kaasua kyllä on, hella toimii, lämppäri toimii. Auton kaasusulku on auki. Olen pähkäillyt asian näin: Piezossa on joku vika ja sama vika estää kaasun ulostulon (liekkivahtiin liittyvä?). Onko parempia ideoita?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ekoja - 13.07.2017 kello on 20:03 ---Auton kaasusulku on auki. Olen pähkäillyt asian näin: Piezossa on joku vika ja sama vika estää kaasun ulostulon (liekkivahtiin liittyvä?). Onko parempia ideoita?
--- Lainaus päättyy ---
Piezo ei vahdi kaasua. Elektroniikka sensijaan voi, en minä tiedä, vahtia piezoa ja jos se on vaikka oikosulussa ei kaasuventtiili aukea.
Vai onko kaappi sellainen, että joudut painamaan liekkivahtia, kunnes poltin jää päälle?
Tarkistitko, että kaasua todella tulee?
Ritilä pois, kaverin korva kiinni polttimeen ja sitten kaappi päälle.
Siis, kerro lisää.
hapero:
Tarkista p810 yksikön 8 napainen liitin, se voi olla hapettunut. Tuohan hoitaa koko kaasu syteemin ohjauksen.
ekoja:
Kaasua ei tule, tarkistettu on. Siinä on automaattisytytys, piezon ääntä ei kuulu. Kuvannäköinen rasia siellä saattaa peltikotelon alla olla. Muutama johto sinne menee. Täytyy huomenna räplätä.
lahelju:
8501:ssä vastaavan vian aiheutti piirikortti. Kokeile nollata nykyinen kortti katkaisemalla virrat kokonaan hetkeksi (akun napa irti)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta