Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Rahan vaihto Norjassa
Oulaa:
Onhan siinä joku kulu Nordeallakin ,nostaa tai sitten maksaa mutta ei jää turhia ylimääräisiä mynttejä pyörimään .
Minä en ole käteistä Skandinavian reissuilla nostanut ollenkaan enää moneen vuoteen.
Ensi perjantaina olisi tarkoitus pakolliset Ivalo ,Angeli, Lakselv ,Alta ,Kilpisjärvi-lenkki heittää motukalla.
Karesuvannosta on Pelloon kai ajettava tämä kesä Ruåttin puolta ^-^
Alan:
Mun mielestä kannattaa olla yhden leirintäalueyöpymis en tai aterian verran valuuttaa varalla. Parkkiin menee, kahvikuppeihin, pääsylippuihin...
Viimeksi otin 500 kruunua molempiin, vaikka oli lyhyt vierailu. Ruotsin ja Tanskan. Ovatpa loput olemassa ensi kertaan. Ruotsissa menekkiä oli enemmän.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 13.07.2017 kello on 19:01 ---Karesuvannosta on Pelloon kai ajettava tämä kesä Ruåttin puolta ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Jos haluaa.
Ei se tietyö ongelma ole.
Tarvasjoki:
Euro kelpaa raha se on Norjassakin ja tomaatilla saa suoraan kruunuja kortilla kortti kelpaa joka putiikissa. Ainakin viimekesänä.
Aakku:
Mulle kävi just nyt Norjassa, niin kuin oppikirjasta....
Menin ruokakauppaan hakemaan täydennystä. Maksu luottokortilla, mutta eipä toiminut. Kokeiltiin kymmeniä kertoja maksupäätteellä ja lopulta vielä toisen kassan päätteelläkin.
Onneksi oli juur 200 NOK lompsassa, niin eipä tarvinnut vekslailla. Menin sitten automaatille ja kortti toimi moitteetta. Otin sitten varoiksi taas hitusen valuuttaa.
Elikä kassan pääte varmaan oli jotenkin sökö tällä kertaa. Varoiksi mulla on kyllä toinenkin luottokortti aina matkassa, mutta en ole siihen vielä koskaan joutunut turvautumaan.
Niin ja pääsääntöisesti Norjassa suositaan korttia. Jos kysyy, että kumpi, niin aina sanovat, että mielummin kortilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta