Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Raikasvesisäiliön kansi ja letkun läpivienti

(1/6) > >>

SilSam:
Miten teillä on ratkaistu letkun läpivienti raikasvesisäiliöön? Minulla läpivienti on kuvan mukainen ja kun täytän säiliön, niin ainakin ajossa tuosta läpiviennistä loiskunee vesi pihalle.


ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 12.07.2017     kello on 22:39 ---.. Minulla läpivienti on kuvan mukainen ja kun täytän säiliön, niin ainakin ajossa tuosta läpiviennistä loiskunee vesi pihalle.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai tuo voi olla alkuperäinen, jos on niin tuostahan puuttuu ilmiselvästi läpivientikumi jonka edellinen omistaja on sitten jättänyt pois jos on jostain syystä uusinut tuon korkin. Tuo reikäkään ei ole kovin säännöllisen muotoinen..

Mielenkiinnosta olen katsellut LMC:n valmistusvideota ja siinä on noin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 12.07.2017     kello on 22:39 ---Miten teillä on ratkaistu letkun läpivienti raikasvesisäiliöön? Minulla läpivienti on kuvan mukainen ja kun täytän säiliön, niin ainakin ajossa tuosta läpiviennistä loiskunee vesi pihalle.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan korkista mene , muistaakseni menee säiliön kannesta sivummasta , eikä sieltä ikinä mitään yli tule.
Tuo kova näyttää siltä jotta on kotitekoista työtä tuo.

Mautoilija:
Mikä tuon letkun tarkoitus on? Tuossa on 2 asiallista läpivientiä ja täyttö näkyy kuvassa oikealla.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 13.07.2017     kello on 09:53 ---Mikä tuon letkun tarkoitus on? Tuossa on 2 asiallista läpivientiä ja täyttö näkyy kuvassa oikealla.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kysyjän ongelmaliitäntäkuva ssa näy mitään täyttö- eikä muutakaan liitäntää. Tarkkuutta kommentointiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View