Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Sähkötöntä valoa...

<< < (7/14) > >>

Moppc:
^
Näin tutkitaan.

Olikos antaa vinkkiä mistä näitä varasukkia lähen tilaamaan lisää? Mulla kun on nyt vaan se yksi, jonka todennäköisesti joudun nyt käyttämään.

kookaburra:
Voin lähettää.  Palaan yyveellä asiaan...

eura665:
Kertokaas viisaat mikähän tekele tämä on, kannattaako laitattaa kuntoon vai liekö kiinansontaa. Tuli mökkikaupan mukana minulle.

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

kookaburra:
Vaikuttaa toimivalta värkiltä.  Olisiko mixaus uutta ja vanhaa?.                                                                                                                                           
Jos sydän liikkuu kuten pitää niin sitten vaan kirkasta valopetroolia säiliöön ja tuli sydämeen vartin kuluttua kun petrooli on noussut sydämen yläosaan. 
Ensin varovaisesti pienellä liekillä ja sitten kun lasi on lämmennyt niin vakio liekillä.

Kuvassa lamppu on kyllä liian lähellä kattoa.   Kannattaa huomioida,  että lampun lasin yläpuolella on vapaata tilaa metrin verran.  On sen verran lämpötuotosta...

kookaburra:
Melko usein niihin vanhoihin lamppuihin joutuu uusimaan osia.  Korroosio ja yleensäkin ajan hammas jättää jälkensä lamppuihin. 
Onneksi varsin monet osat ovat uusittavissa.  Hyvänä esimerkkinä oheinen Tilleyn osa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View