Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Naantali-Kapellskär vinkkejä ekakertalaiselle

<< < (3/5) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 11.07.2017     kello on 08:24 --- Ei pävävuorolla sillä pienellä kopilla tee mitään pärjää kansipaikalla ihan hyvin sen välin kun ruokailujen väliin jää aikaa korttia hakatessa!

--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin ennen ajattelin...

Ikinä en enää mene päivävuorolla ilman hyttiä. On se vain niin edullinen.
Viime reissulla päivävuorolla varmaan yli 90% oli ottanut hytin. Olettaisin ainakin, koska sali oli lähes tyhjä.
Hytissä on sentään peti, suihku, vessa, televisio, sähkö ja monesti merinäköala. Hintaa kahdelta sen 30€.
Tietysti, jos haluaa istua korttia pelaten sen koko matkan, niin siitä vaan. Romut tietty kainalossa koko ajan.

Stara:
Eipä siinä mennyt kauaakaan, kun päästiin jo väittelemään, kannattaako ottaa sähköä ja hytti, vai ei!

Olette te melkoisia vänkääjiä ,,

Alan:
Vinkkejä ensikertalaiselle nämäkin... vessa on yleisissä tiloissakin. Otin useammat torkut viimeksi ison salin sohvalla, enpä ehtinyt hyttiä kaivata, etenkin kun yksin olin liikkeellä. Televisiota en laivalla kaipaa, vara-akusta saa virtaa ja merinäköala oli todennäköisesti parempi. Jää tuo tavaroiden (= 1 kpl 20 litran eli pieni reppu) säilytyspaikka, vaan mihin laitat hytin avaimen, kun menet saunaan?

Sen mukaan, mihin on tottunut. Joskus nukkunut lentoasemalla yön, kun hotelli viideksi tunniksi olisi ollut vähintään 100 puntaa. Mulla on kolmelle kympillekin parempaakin käyttöä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 11.07.2017     kello on 08:54 ---Eipä siinä mennyt kauaakaan, kun päästiin jo väittelemään, kannattaako ottaa sähköä ja hytti, vai ei!

Olette te melkoisia vänkääjiä ,,

--- Lainaus päättyy ---
Toisilla erilaisia tarpeita. Ja jotkut vaan puhuu reissaamisesta.
Itse ottaisin hytin ,vois nykäistä sikeet. Jaksaa siirtymätaipaleella ajaa pitemmälle

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 11.07.2017     kello on 08:24 --- Ei pävävuorolla sillä pienellä kopilla tee mitään...

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin "maailmanmatkaajana"  ;D (uusille karavaanareille tiedoksi että oon reissannu VAIN yhden kerran 2008 alkaneen karavaanariuran ja viime vuonna avioeroon päättyneen "Adriaan kyllästymisen johdosta" matkailuautolla laivalla Tukholmaan, eikä niitä muitakaan reissuja ole liikoja) voin osallistua tähän ketjuun siinä määrin että kyllä se hytti on kannattava investointi.

Meillä pojat oli tuolloin Tanskaan suuntautuneella lomamatkalla 7- ja 9 vuotiaita ja oli se pojista kuten meistä vanhemmistakin hyvä saada oikaistua itsensä, edes hetkeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View