Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ikivanhojen integroitujen vertailua

<< < (16/21) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 25.01.2019     kello on 20:52 ---Jaa sielläkö se on? Mulla on vielä toiset avaimet palauttamatta! Nykyisissä ei ole monessakaan tätä pohjaa oli juuri se mitä tarvitsin ,nyt kelpaisi taas.

--- Lainaus päättyy ---

Me isänmaalliset ostetaan kotimainen, mieluummin Kainuulainen kuljin, jos mahdollista. No, eihän nykyään se enää ole mahdollista.  ;D

jonttufin:
Matkaaja eurohotel esittely kasetti, digitoin paremmin myöhemmin.
video ei enää saatavilla, youtube antoi bannit kyseisestä videosta?

Ivecomiäs:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 18.01.2019     kello on 18:08 ---Ne sängyn kaasujouset on sitten melko voimakkaat, kasaan ei paina kaksi ukkoa.
Omaa entiseen vaihtoivat takuuseen toisen. Kaksi päivää olivat telkunneet, eivätkä saaneet
kun ei löytynyt tarpeeksi pitkiä jousipuristimia. Annoin sitten neuvon jotta päästiin talvilomalla.
Kaksi + 12 millistä pitkää jengatankoa, muttereita ja prikkoja niihin, 2 lattaraudan pätkää ja niihin sopivat reiät.

--- Lainaus päättyy ---

Kaasujousien mitat sain mittaamalla, mutta kun mitään merkintöjä ei ko. putkissa ole niin kuinkahan monta newtonia niissä mahdetaan tarvita jotta sänky nousisi keveästi ylös?

Ivecomiäs:
Kuinkahan monta Iveco Eurohotellia mahtaa vielä liikenteessä olla? Mulla on yksi ja kaksi muuta tiedän...

Ivecomiäs:
Kuinkahan monta Iveco Eurohotellia mahtaa vielä liikenteessä olla? Mulla on yksi ja kaksi muuta tiedän...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View