Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ikivanhojen integroitujen vertailua
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 20.10.2017 kello on 08:51 ---Onnittelut hankinnasta Thumb Itekin ole noviisi matkailuautoilijana . Hakuprosessi kesti yli puolivuotta,ennenkuin sopiva löytyi... Nyt on metrejä takana jo yli 4 tuhatta kuukauteen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Hieno homma! Thumb Neljätuhatta metriä ei tosin kuulosta kovin paljolta. :laugh: Olisko ehkä kuitenkin ollu 4000 km? Se kun on jo melkoisesti.
Raksaus:
Onnittelut molemmille hankinnoista ja terveyuloa harrastuksen pariin. Autoissa lienee vähän kaikilla sama että kompromisdeja joutuu aina tekemään ja jokaisen tarpeet myös hieman poikkeaa kaverin tarpeista. Kaikennäköistä pientä parantelua varmaan laitteeseen tulee vuosien mittaan tarpeelliseksi virittää. Tai vaihtoehtoisesti vaihtaa johonkin oletettavasti itselle sopivampaan autoon. Mutta kokeilemalla ja käyttämällä nämä kaikki selviää.
Ruuteri:
Juu kilometrejä ;) Olihan se hankinta pitkä prosessi... Aluksi etittiin vain p-intekroitua. No otettiin semmonen sit vuokraamosta viikoksi ja kuinka ollakaan,parin aamun petijumpan jälkeen unohtuo ko. malli. Sit etintään intekroitu. Semmosia kävin muutaman kokeilemassa, ja muuten ok, mutta aika meluisia olivat. No sitten oli "pakko" käydä kokeilemassa, alunperin esteettisistä syistä torpattua alkovimallia. Kuinka ollakaan,sieltähän löytyi heti mieluisa malli,kiinteillä vuoteilla ja kohtuullisella ajomelulla. Ja isolla, läpimentävällä takatallilla. Tuon tallin kätevyys aukeni heti eka reissulla. Eli tossa tuli ne tärkeimmät kriteerit, jos jatkossa auto vaihtuu tuoreempaan. Ps. Ei tuo alkovi enää näytä niin pahalta... ;D
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 21.10.2017 kello on 09:55 ---Juu kilometrejä ;) Olihan se hankinta pitkä prosessi... Aluksi etittiin vain p-intekroitua. No otettiin semmonen sit vuokraamosta viikoksi ja kuinka ollakaan,parin aamun petijumpan jälkeen unohtuo ko. malli. Sit etintään intekroitu. Semmosia kävin muutaman kokeilemassa, ja muuten ok, mutta aika meluisia olivat. No sitten oli "pakko" käydä kokeilemassa, alunperin esteettisistä syistä torpattua alkovimallia. Kuinka ollakaan,sieltähän löytyi heti mieluisa malli,kiinteillä vuoteilla ja kohtuullisella ajomelulla. Ja isolla, läpimentävällä takatallilla. Tuon tallin kätevyys aukeni heti eka reissulla. Eli tossa tuli ne tärkeimmät kriteerit, jos jatkossa auto vaihtuu tuoreempaan. Ps. Ei tuo alkovi enää näytä niin pahalta... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Itse laitoin aluksi tärkeimmäksi hakuparametriksi helpot nukkumapaikat kaikille neljälle. Tähän päätökseen olen erityisen tyytyväinen. Vaihtoehto johon me lopuksi päädyimme oli myös sellainen että syksyllä vastaaavan tyrmäsin juurikin sen takia, että pidin sitä hyvin kulmikkaana ja rumana. Lopulta kun tarpeeksi montaa olin käynyt katsomassa niin päädyin tähän, enkä ole hintaluokassaan vielä katunut. Myöhemmin olen tullut siihen tulokseen, että takatalli olisi ollut todella kätevä, mutta ei oikein vieläkään löydy ihan tuosta hintaluokasta sellaista. Seuraavassa vaihdokissa se on kyllä yksi prioriteetti lisää listalle, että vaihtaminen on ylipäätään ajatuksissa. Siihen asti mennään mieluummin sitten nykyisellä. Ja tuohon rumuuteen oma silmä tottui todella nopeasti ja kun moneen asiaan löytyi selitys funktionaalisuudest a, niin ne on myös itse helppo hyväksyä.
Joakka:
Taas yksi Eurohotel myynnissä: https://www.nettikaravaani.com/matkaaja/eurohotel/1513800
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta