Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ikivanhojen integroitujen vertailua

(1/21) > >>

Kaha:
Pitempään on kytenyt mielessä vanha integroitu asuntoauto. Ajatus tuli mieleen jo -90 luvulla kun 508 Mersulla tehtiin taivalta. Mersu muuten palveli matkailukäytössä meitä yli 20 vuotta joten ei se huono ollut. Tosin nuo nyt hankinta-ajatuksissa pyörivät autot oli silloin aika uusia ja mielestäni noista vanhoista malleista edelleen parhaiten "ajattoman" näköisiä. Hankintaan tulee joko Matkaajan Eurohotel tai LMC 6500 Liberty.
Molemmat ovat sisustaltaan samantyylisiä ja Alden vesikiertolämmityks ellä varustettuja. Alustafilosofia on sitten ihan eri ja jotenkin olen tykästynyt enemmän Ivecon takavetoon paripyörillä eli tuohon Matkaajan alustaan. Kai se sieltä Mesestä juontaa...
Toivoisinkin saavani kyseisten laitteiden käyttäjiltä palautetta ja käyttökokemuksia. Ihan ei tarvita niitä 'fiatin vitosvikaa' ja 'rumatikki on parempi kuin Alde' juttuja vaan ihan oikeita kokemuksia. Ja kysymyskin olisi tuosta LMC:stä. Onko niissä ollut harmaavesisäiliö vakiona vai onko niihin sitä saanut edes lisävarusteena? Kiitos etukäteen asiallisista palautteista

Aippe:
Itsellä kokemusta LMC:n laadusta ja Matkaajan sisustuksen tehneen tehtaan tuotteesta. Oma valinta olisi jos olisin ostamassa tuo Matkaaja.

pamaus:
Jos oikein ymmärsin niin sinulla on jo autot etukäteen katsottu.

Minä valitsen noista kahdesta sen kumpi on parempi kuntoisempi. Ikää on jo kalustolla sen verran, että kunto ratkaisee.

Kaha:
Mallit on katsottuna,ei itse ajoneuvoja. LMC on tiedossa mutta niin hiiskatin pitkän matkan takana että en ole käynyt vielä katsomassa. Tällä hetkellä ei ole yhtään Matkaajaa myynnissä. Ainakaan tiedossani,joten sellaiseen tutustuminen ei ole ollut mahdollista kuin kuvissa. Olin kaupoissa Matkaajasta,mutta myyjä meni ilmeisesti puihin. En haluaisi tehdä ratkaisua suuntaan tai toiseen ennenkuin tutustun molempiin malleihin. Siksi kaikki kokemukset ovat tervetulleita. Tosin tuo Matkaaja hiukan etukäteen kiinnostaa enemmän...mutta kuten sanoit,kunnosta se on paljon kiinni.

mike:
Tuo eurohotelli taitaa olla italialaisten tekemä,ei ainakaan kotimaista tekoa. Eikä kovin lämminkään pakkasilla.Pohjarat kaisu ei ainakaan minua miellyttänyt. Iveco kyllä hyvä eikä siinä näitä 5tos murheita ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View