Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastusväli harvenee
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.06.2017 kello on 13:05 ---Ainakaan järjestelmä ei ole tasapuolinen.
Siellä, missä auto on 'pakollinen', matkaa katsastukseen voi olla satoja kilometrejä.
Koko päivä menee ja maksaa matkojen lisäksi satasen.
Maalikylissä ei matka rassaa ja maksaa viiskymppiä...
Päästöjen mittaajiakin on harvassa, pitää maksaa se, mitä katsastaja kehtaa pyytää.
--- Lainaus päättyy ---
No pakkoko on asua hevonhanurissa, eikös se ole vapaus valita. Siinä on sitten puolensa ja puolensa.
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
kimi:
Kaikki ei aina mene tasan. Itse suhtaudun tuohon varauksella hyvin. Minua ei vuosikatsastus ole koskaan häirinnyt ja varsinkin jos se on tehty kunnolla ja todella katsottu vikapaikat.
Tiukennetaanko käytäntöjä tämän myötä, nykyään monesta alkavasta nivelen väljyydestä tai vastaavasta on kerrottu suullisesti, jatkossa seuraava katsastus on monella vasta 2 vuoden päästä.
Se, että katsastusajankohdan saa valita itse on hyvä. Erinäköisiä harrastus ja kausipelejä on paljon ja monelle on määrätty katsastusajankohta seisonta-ajalle. Uudistuksen myötä tuo helpottuu ja kulkuvälineen voi pitää liikenteessä ennen katsastusta
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 30.06.2017 kello on 15:19 ---Monestiko olet vaimentimen prätkään vaihtanut ja siten myös tietänet kuinka "kauan" tuossa vaihdossa menee = tuolta osin prätkien katsastus olisi siis pelkkää turhaa motoristin kyykyttämistä = ihan hyvä ettei tullut, sillä tienpäällä tehtävällä valvonnalla voidaan noihin epäkohtiin puuttua huomattavasti tehokkaammin (jos halua moiseen ylipäätään poliisilla edes on) 8)
--- Lainaus päättyy ---
Kun saataisiinkin se valvonta tien päälle!
Nyt kyttäävät vain mopoja ja niitäkin vain silloin kun joku erehtyy ajamaan poliisiauton ohi 60:piä.
Muuten naurettavia sellaiset, jotka sanoo, jotta pitäähän pyörässä olla pyörän ääni.
Mitä ihmeen iloa on ajaa korvatulppien kanssa?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.06.2017 kello on 23:17 ---......pitäähän pyörässä olla pyörän ääni.
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai pyörässä pitää olla pyörän ääni. Siitä vaan on erilaisia käsityksiä, minkälainen se on!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 30.06.2017 kello on 23:27 ---Tottakai pyörässä pitää olla pyörän ääni. Siitä vaan on erilaisia käsityksiä, minkälainen se on!
--- Lainaus päättyy ---
Niin on...
En vieläkään ymmärrä, miksi pitää repia vaimennin irti ja sitten ajaa korvatulpat päässä.
Väittäisin, jotta tyhmää porukkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta