Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Lämmintä vettä kylmän vähän
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.06.2017 kello on 21:30 ---Mikähän on rakenne ja järjestys?
Alde on yleensä aina melkolailla rengaskotelon päällä ja jos keittiö ja vesisäiliö eripuolella pannua, vesiputki saattaa kulkea melko lämpimästä paikasta pannun ohi.
--- Lainaus päättyy ---
Joo mulla ollakin Soliferissa etupenkin alla Alde ja LMC:ssä takana u-ryhmän alla. Kumpikaan ei ole lähelläkään rengaskoteloa.
Ossi66:
Anteeksi nyt tämä yleistys, mulla tahtoo olla kokemusta vain detskuista ja hobbyistä. Saattaa siis olla asennettu myös ihan hulluun paikkaan ;D
Tuo "ongelma" vaan kuulostaa pahasti siltä että olisi kuten detskussa se Alde heti keittiön vieressä korkean kaapin alaosassa.
Jos noin, niin toinen ominaisuus on sitten se että kuumaa ei tule kuin puoliminuuttia ensin valittamalla, kun käy kiertämässä keulan kautta.
jomppa:
Kiitoksia vastauksista.
Juu, pannu on tosiaan keittiön viereisen korkean kaapin alaosassa. On vaan mukavan ahtaasti pakattu... ;D
Pitänee vaan ryhtyä purkuhommiin jotta nuo putket sieltä löytyisi...
Ossi66:
Mikä vaunu on kyseessä? Minä olen dethleffseihin muuttanut itselle jakotukin paikkaa, jotta saa kuuman veden järkevällä viiveellä. Siitäkin lienee ollut täällä juttua aiemmin.
Putken kulku näkyy yleensä hyvin kun katsoo altaan alapuolen kaapista.
jomppa:
Matkailu-auto Flair on kyseessä.
On vaan tuossa nuo kaapit verhoiltu niin hyvin, ettei purkamatta puolta autoa ;D pääse näkemään mihin putket menee..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta