Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Oletteko nikkaroineet minkälaisia hyllyjä/säilytysjärjestelmiä takatalliin?

(1/7) > >>

mobileman:
Mulla pyöriny tämä projekti jo tovin aikaa mielessä mutta en ole vielä alkanut toteuttamaan kun on aina muka muuta tekemistä ::)
Hyllykköjä on olemassa ihan tähän tarkoitukseenkin tehtyjä mutta mitä kahtelin, niin aika arvokkaita ovat. Yhtenä vaihtoehtona olisi ostaa joku ihan tavallinen varastohylly ja modata siitä mieluinen.

Mitenkäs te muut ootte tilan hyödyntäneet ja järjestyksessä pysymisen ratkaisseet?

seppoko:
Mä tein alumiinikulmasta popniiteillä kehikon, johon laitoin muovilaatikoita. Oli mulla kuvakin siitä, vaan en muista missä. Ehkä myöhemmin laitan.

Mautoilija:
4mm:n koivuvanerista ja 20x20mm puurimasta saa kevyen ja riittävän tukevan hyllyn.

mobileman:
Iteasiassa kumpaakin edellämainittua vaihtoehtoa oon miettiny itekkin  ^-^

Tuo laatikollinen versio vois olla siitä kätevä että ne tavarat pysys kans (toivottavasti) niissä laatikoissa ::)
-Tai sitten jos tekis semmosen missä olis esim yksi tai kaksi avohyllytasoa ja pari tasoa laatikoille..

seppoko:
Minä tein sellaisen, että saisin kolme laatikkoa päällekkäin, joista yksi lattialla. Käytäntö sittemmin osoitti, että lattialla on tavaroita ja hyllyillä laatikot. Lattialla olevaa laatikkoa ei saanut vedettyä esiin. Mutta irtonaista tavaraa sai keploteltua edessä olevien tavaroiden välistä ja yli kylläkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View