Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer Artic

<< < (5/9) > >>

mjo33400:
Tämän yhden paskojan tarkoitus onkin saada asiat raiteilta. Paskokoon ihan rauhassa, kun ei osaa ilmaista asioitaan oikein, vaan vain vittuilemalla. Thumbd

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.06.2017     kello on 20:24 ---Tämän yhden paskojan tarkoitus onkin saada asiat raiteilta. Paskokoon ihan rauhassa, kun ei osaa ilmaista asioitaan oikein, vaan vain vittuilemalla. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Kehoitan tutustumaan kirjoitussääntöihin . Jos kirjoituksiani tatrkoitat, huomautus putken erityksestä oli aivan asiallinen. Muutama periaatetinkaaja keskustelun pilasi. Etkä sinäkään huomautuksinesi osaton ole.
Olen pahoillani ainoan oiken tiedon omaavien puolesta.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.06.2017     kello on 20:45 ---Kehoitan tutustumaan kirjoitussääntöihin . Jos kirjoituksiani tatrkoitat, huomautus putken erityksestä oli aivan asiallinen. Muutama periaatetinkaaja keskustelun pilasi. Etkä sinäkään huomautuksinesi osaton ole.
Olen pahoillani ainoan oiken tiedon omaavien puolesta.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän ei kyllä pitäisi vastata mutta en koe olevani periaatetinkaaja, lainasin Rölliä koska itsekin ihmettelin mistä puhutaan ja odotin selvitystä asiasta. Minun puolesta minun kommentit voi poistaa tai siirtää hiekkalaatikkoon tämän asian osalta.

Rölli:
pääasiahan oli ett aloittaja oli ymmärtänyt teräs palkkien uretaani täytön , joka vähentää kondenssia sekä lämmön siirtymistä. vapaa ilmatila missään eristykssä ei tee hyvää... en ymmärrä miksi sitä piti rueta kiistämään, varsynkaan tuolla tietopohjalla minkä valaisi jo kommenteissaan...

Rölli:
Ei pitäs provosoitua Thumbd Thumbd nyt riittää tämän hienon alotuksen pilaaminen . Ja iso Thumb alottajalle koita jaksaa vaikka ketjuasi pilataan ja laita lisää kuvia ja tekstiä mukava lukea ja katella näitä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View