Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Dometic jääkaappi kenkkuilee 12V - asennossa
moon:
Eipä tuo manuaali nyt suostu avautumaan ollenkaan ??? Joka tapauksessa tuossa hobbyssä on kaikki jemmattuna. Jos kaapin ja akun välillä on jotain himmeleitä, niiden pitää fyysisesti sijaita truman tai jääkaapin takana. Sulakkeita on myös yläkaapin pohjassa ja... no empä olekaan enää varma. Käytin auki sen liesituuletinhuumas sa ja muistelen siellä olleen vain ja ainoastaan sulakkeita.
vmjt40:
hei, itse en hallitse tätä jääkaapin "sielunelämää", mutta autossani on vastaava dometicin kaappi ja toimii 12voltilla vain auton käydessä. Parkissa ollessa toimii kaasulla tai 230v jos ollaan sähköpaikalla.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: moon - 15.01.2011 kello on 10:34 ---Eipä tuo manuaali nyt suostu avautumaan ollenkaan ??? Joka tapauksessa tuossa hobbyssä on kaikki jemmattuna. Jos kaapin ja akun välillä on jotain himmeleitä, niiden pitää fyysisesti sijaita truman tai jääkaapin takana. Sulakkeita on myös yläkaapin pohjassa ja... no empä olekaan enää varma. Käytin auki sen liesituuletinhuumas sa ja muistelen siellä olleen vain ja ainoastaan sulakkeita.
--- Lainaus päättyy ---
Jos vaan kerkiän huomenna niin kaivan kytkentäkuvat esiin, minulla on hieman tarkemmat kuvat jossain, joista näkee myös ulkopuoliset kytkennät, joita noissa kuvissa ei ole.
pekauppi:
Oliko muuten Dometic:n kaapin 12v kytkimessä merkkivaloa? 240v on mutta ainakaan minulla ei 12v kytkimestä syty mitään valoa ilmaisemaan että kaappi on päällä. En kyllä ole kokeillut että kylmeneekö se, voihan se olla esim. kytkemättä
Dorotea:
Mulla E:luxin kaapissa syttyy valo 12V katkaisijaan, kun vaunu on kytketty autoon ja auto käynnissä. Toimii silloin 12V:lla.
Muuten sitä ei saa toimimaan kuin kaasulla ja 230V. Lienee kytketty kaappi sillä tavoin, koska akku ei kauan kestäisi kaapin ottamaa virtamäärää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta