Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tangokuninkaalliset 2011
Jushi69:
Menikö teidän mielestä oikein finaalin pääsijät. ???
Vaimon kanssa tiedettiin miehet ketkä pääsee mutta naisissa meni ihan metsään kun huonoin laulaja pääsi ensimmäisenä ja 2 parasta laulajaa tippui pois.Ei jaksa ymmärtää.
No on onneksi Kainuun poika korkealla jos ei paine pilaa suoritusta.Evijärve n poika on tosi varma laulaja koska on ennenkin ollut noissa karkeloissa.Mutta Heikillä on parempi ääni mun mielestä.
Sanokaas mieleipiteitä jos katsoitte ja varsinkin jos olitte kuuntelemassa livenä.
joo o:
Tankokuninkaalliset pitäisi mielestäni valita harvemmi ::) esim. viiden vuoden välein, niin pysyisin paremmin mukana, kuka kulloinkin on kuninkas tai kuninkatar??
JEE:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 8.07.2011 kello on 20:57 ---Tankokuninkaalliset pitäisi mielestäni valita harvemmi ::) esim. viiden vuoden välein, niin pysyisin paremmin mukana, kuka kulloinkin on kuninkas tai kuninkatar??
--- Lainaus päättyy ---
Mun puolestani sais valita vaikka joka kuukausi.Kärryiltä olen pudonnu jo ainaki 15 v. sitte :D :o ;D ;D
Mutta jos jotain sanoisin n. 40 vuoden kokemuksella ,(siis Laulu) niin tällä kertaa mielestäni paras solisti
putosi leikista jo semissä ja oli nainen. ???
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 8.07.2011 kello on 22:29 ---Mun puolestani sais valita vaikka joka kuukausi.Kärryiltä olen pudonnu jo ainaki 15 v. sitte :D :o ;D ;D
Mutta jos jotain sanoisin n. 40 vuoden kokemuksella ,(siis Laulu) niin tällä kertaa mielestäni paras solisti
putosi leikista jo semissä ja oli nainen. ???
--- Lainaus päättyy ---
Nämä olikin meidän omia mielipiteitä ;D
Jushi69:
Kerpele että sattu huono kappale Kainuun poijalle.Käypi nyt huonosti pelkään minä.Muuten olis ääni ja ulkonäkö artistin tasoa eli elättänee itsensä tämän tippumisenkin myötä laulajana .Ihan vaan mun vaatimaton mielipide.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta