Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Finnlines Naantalista

(1/6) > >>

smy:
Kattelin tuossa niin aika ikävästi on tuo hinnoittelu Finnlinesillä. Tuo auto pituus enintään 6m. Muilla yhtiöillä tuo raja kun on 7m.

Mulla on auton pituus muutaman sentin tarkkuudella 6m, mutta tuo polkupyöräteline menee sen yli sitten. Eli tässä ei liene vaihtoehtoja kuin ruuvata teline irti laivamatkan ajaksi tai sitten maksaa lisää. Onko muilla kokemuksia kuinka tarkkoja nuo ovat olleet...

JeanS:
Joskus olen maksannut etukäteen yhdistelmästä lisämetrejä ja joskus taas en.
Eivät ole mittailleet kertaakaan, mutta meillä on niin pitkä yhdistelmä, että olisi harmi jäädä satamaan jos laiva onkin täyteen buukattu.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 11.06.2017     kello on 17:39 ---Kattelin tuossa niin aika ikävästi on tuo hinnoittelu Finnlinesillä. Tuo auto pituus enintään 6m. Muilla yhtiöillä tuo raja kun on 7m.
Mulla on auton pituus muutaman sentin tarkkuudella 6m, mutta tuo polkupyöräteline menee sen yli sitten. Eli tässä ei liene vaihtoehtoja kuin ruuvata teline irti laivamatkan ajaksi tai sitten maksaa lisää. Onko muilla kokemuksia kuinka tarkkoja nuo ovat olleet...

--- Lainaus päättyy ---

Laivoissa on tietty määrä metrejä ja jos jokainen varastaa puolikkaan, jää melkoinen määrä autoja rannalle.
Pyöräteline 6m autossa aiheuttaa taatusti tarkistuksen.

K.E.V:
Joissakin paikoissa kuulemma sähköinen mittaus?

Jeppe:
Finnlinkillä valokenno mittaa ja ainakin Travemundessa on sama systeemi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View