Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Perinteinen leirintäalue ei enää riitä
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.06.2017 kello on 20:47 ---Missä ne harhat on?
Juurihan sanoin, että iäi ajat vedestä on velotettu mennentullen.
Ja eikös se ollut juuri SFC, joka mainosti, jotta saivat jäsenille ihan alennuksen?
--- Lainaus päättyy ---
Missä olet vedestä maksanut? Itse kyllä olen kohtuullisen maksun puolesta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.06.2017 kello on 20:47 ---Missä ne harhat on?
Juurihan sanoin, että iäi ajat vedestä on velotettu mennentullen.
Ja eikös se ollut juuri SFC, joka mainosti, jotta saivat jäsenille ihan alennuksen?
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä alennus tarkoittaa jostain summasta alennuksen saamista, ei koko hinnan neuvottelemisesta itselleen.
Olisikohan S-ryhmä laittanut hinnan ylemmäs, mutta sfc saanut sen alennettua?
Se ettei s-ryhmä ole joskus aiemmmin veloittanut tuosta mitään? Voi johtua huonosta taloudenpidosta , olen kuullut että on kaupunkeja missä ei pysäköintikään maksa mitään, meillä maksaa.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.06.2017 kello on 08:21 ---Yleensä alennus tarkoittaa jostain summasta alennuksen saamista, ei koko hinnan neuvottelemisesta itselleen.
Olisikohan S-ryhmä laittanut hinnan ylemmäs, mutta sfc saanut sen alennettua?
--- Lainaus päättyy ---
Voi tuon tulkita toisinkin, kun kysyy joiltain ABC asemilta että onko veloitusta, he vastaavat;: emme lähteneet tuohon sopimukseeen mukaan. Miksihän ne vaastaa noin ?
P.s. Kuortin ABC sai ennen ainakin linja-autoille tarkoitetusta kopista 50 sentillä vettä ottaa ja tehdä samalla tyhjennykset.
K.E.V:
Kyllä vaan ja tuttu bussikuski kertoi saavansa ruoatkin ilmaiseksi muutamilta asemilta.
Hän kyllä tuo sinne aina lastillisen asiakkaita jotka käyttävät aseman tarjontaa tauon aikana.
Tuota ei taida normivaanari tehdä, jotkut käyttää todennäköisesti.
88k5:
Mutta-mutta, otsikossa ei lukenut "Perinteinen leirintäalue ei enää kelpaa", vaan riitä
- pitää siis tarjota siihen päälle, ei sen sijaan jotain..
Olisko ABC-jubinan paikka jossain muualla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta