Tekniikkakeskustelut > Projektit
MAN
Aakku:
Minua kiinnostaa, missä tuollaisella ajellaan....
Ominaisuuksia on varmasti maastoon vaikka millä mitalla, mutta missä on sellaista maastoa, että sitä voisi hyödyntää. Onko ne vaativat tiet sallittuja, tai tarkoitettuja tuollaisille? Itse ajoin ihan tällä tavallisella retkuiluautoilla Norjassa vanhoja postiteitä ja Alpeilla poikkesin johonkin oikopoluille, mutta hiukan tuli sellainen olo välillä, ette se ihan luvallista ollut.
No Karjalassa rajan takana varmaan olisi normitietkin sitten sopivia tällaiselle.
reissuauto:
Eipä mene kuin pari vuotta niin suomen teillä tarvitaan tuollainen matkailuauto ja joillakin jo nyt. Thumb
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.06.2017 kello on 16:21 ---Minua kiinnostaa, missä tuollaisella ajellaan....
Ominaisuuksia on varmasti maastoon vaikka millä mitalla, mutta missä on sellaista maastoa, että sitä voisi hyödyntää. Onko ne vaativat tiet sallittuja, tai tarkoitettuja tuollaisille? Itse ajoin ihan tällä tavallisella retkuiluautoilla Norjassa vanhoja postiteitä ja Alpeilla poikkesin johonkin oikopoluille, mutta hiukan tuli sellainen olo välillä, ette se ihan luvallista ollut.
No Karjalassa rajan takana varmaan olisi normitietkin sitten sopivia tällaiselle.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on juurikin noin 8)
Tuollaisella monsterilla tuli saku pariskunta Haapsalun leirintäalueelle joku vuosi takaperin. Kesä oli ollut kostea nurmi pehmeää perällä - etuveto m-autoilla oli ollut vaikeata yön maattua päästä kovalle. Alueen isäntä (suom.) osoitti tonnikeijulle paikan vessojen vierestä asvaltilta, ettei mene nurmet mullikolle ;D
Menee sivistyksen parissa asiat juuri nurinniskoin ominaisuuksien kanssa. :laugh:
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 11.06.2017 kello on 13:39 ---Noin 17- 25 l/ 100 km riippuen renkaista jos taloudellisesti ajelee😉
--- Lainaus päättyy ---
Taisin joskus laittaa tänne kuvankin, kun sakuilla oli tuon näköinen (?) alla.
Sanoivat jättävänsä talveksi Tromssaan, kun vie 30/sata
Alan:
On ylivetopeli, jos tarkoitus on matkata sinne, mihin me tavan reissaajat emme osaa edes kuvitella voivan olevan mahdollista mennä. Pohjoismaat ja Islanti kuitenkin ne, missä eniten voisi olla käyttöä. Ja Venäjä, jos uskaltaa.
Nyt kun miettii, niin Balkan ja Kreikka kanssa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta