Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Onko sähkökaapelit oikein?
iso-juuso:
Mä en sellaista aluetta ole nähnyt, joissa johdotukset olisivat täysin säännösten mukaiset.
Ja minun nähdäkseni kyseessä on sekoitus tietämättömyyttä ja piheyttä. Vanhan polven vaanarit tekevät "niinkuin aina on tehty", eli siten niinkuin silloin joskus kun he aloittivat ohjeistettiin. Ja sitten toisaalta olen huomannut että karavaanarit voivat pistää huomattavia summia kiinni uuteen isoon vaunuun, mutta sitten tälläisissä perusvarusteissa pihistellään.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: petrimar - 8.07.2011 kello on 21:52 ---Valitettavasti on.
SFC Kuninkaanlähde, Kankaanpäässä.
Alueelle tulevaa ohjeistetaan hyvin ja palvelu on hyvää. Silti ihmetyttää tällaisella alueella kyseiset kaapeloinnit.
--- Lainaus päättyy ---
Onpa ihme. Kunkulla annetaan semmoset ukaasit mm. kaasuletkun pituudesta, ettei sähköjen kanssa pitäisi olla tuollaisia ongelmia :o
ose:
Ainakin meillä on jos käyttäjät eivät laita laitonta CEE-shuko adapteria väliin. Tuolla adapterilla menetetään heti se CEE vahvuus että kaikki on oikeinpäin.
petrimar:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska-k - 8.07.2011 kello on 11:28 ---Paha kommentoida kun työnantajan systeemi ei päästä kuvaa avaamaan. Syyksi ilmoittaa:"The Websense category "Sex" is filtered."
--- Lainaus päättyy ---
Kuva on ladattu "Lisää kuva kuvapalvelun kautta" linkin välityksellä. Sieltä vielä valittu perheystävällinen kuva, mutta ilmeisesti jotkin filtterit tulkitsevat kyseisen palvelun "sex" palveluksi :(
Toubbe:
Tänään tuli itsellekin haettua virallinen 25m liitäntäkaapeli CEE-pistokkein + adapteri sukopistorasiaan. Vanhat kaapeliviritykset vei pitkäkyntinen. Toivottavasti ja myöskin erittäin todennäköisesti se saa niistä vielä kynsillensä ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta