Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Väliaikainen kuljetus

<< < (5/9) > >>

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 27.05.2017     kello on 18:20 ---Varustuksen (sisältää turvavyöt) osalta noudatetaan valmistumisajankohd an määräyksiä. Jos valmistumsajankohta na ei vaadittu takaturvavöitä, niitä ei tarvitse olla myöhemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Sellainen tuli mieleen myös että ainakin jos olen ymmärtänyt oikein niin sivuttaispenkeille tai selkä menosuuntaan paikoille ei kannata turvavöitä laittaa jos niille ei ole valmiita paikkoja. Muutoin joutuu VTTllä teettää lujuuskokeet jotka maksaa sen verran että yksittäiseen autoon ei oikein kannata.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 27.05.2017     kello on 23:46 ---
Sellainen tuli mieleen myös että ainakin jos olen ymmärtänyt oikein niin sivuttaispenkeille tai selkä menosuuntaan paikoille ei kannata turvavöitä laittaa jos niille ei ole valmiita paikkoja. Muutoin joutuu VTTllä teettää lujuuskokeet jotka maksaa sen verran että yksittäiseen autoon ei oikein kannata.

--- Lainaus päättyy ---
Riippuu vuosimallista....

Vanhoihin autoihin voi vyönpidikkeet hitsata vaikka itse. Uudempiin vaaditaan ne lujuuskokeet, jos ei ole EU hyväksyttyjä kiinnityspisteitä vöille, tai istuimelle.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 27.05.2017     kello on 23:46 ---
Sellainen tuli mieleen myös että ainakin jos olen ymmärtänyt oikein niin sivuttaispenkeille tai selkä menosuuntaan paikoille ei kannata turvavöitä laittaa jos niille ei ole valmiita paikkoja.

--- Lainaus päättyy ---

Sivuttaispenkille EI SAA asentaa turvavöitä, vaikka joissakin vanhemmissa m-autoissa siihen on ajon aikaisia istumapaikkoja rekisteriotteeseen merkittykin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 27.05.2017     kello on 22:37 ---No ei meillä vyöpaikoilla tarroja ole, ainoastaan tuossa sivusohvalla josta toisella paikalla on tuo tarra. No eihän tuo sivuttain istuminen mitään valkoihoisen hommia ole, ei siinä kukaan kauaa ole viihtynyt. Monia on oikein pahaa olo iskenyt..

--- Lainaus päättyy ---
Adrian sivusohvan saa käännettyä selkä menoonpäin. Ja vyö löytyy.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 28.05.2017     kello on 22:07 ---Adrian sivusohvan saa käännettyä selkä menoonpäin. Ja vyö löytyy.

--- Lainaus päättyy ---
No ei meillä ainakaan saa eikä vyötä ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View