Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku poistovesiputki tukossa

<< < (8/10) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 21.05.2017     kello on 16:10 ---Ei pidä tehdä helposta hommasta ylivoimaisen vaikeeta :'(, aukasu raetta tai putkimiestä peliin. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jos sinne on kuivunut tuppo hiuksia, niin ei se kovin helpolla 'sula'.
Mekaanisesti kun saisi tukkeeseen ensin reiän, niin sitten voisi käyttää vaikka mitä kikkaa....

Yojimbo:
Karhupumppua kokeilin, mutta ainakin se mikä meillä on, on liian iso. Lisäksi siihen ei saa alipainetta kun reunoilla on ne vesikanavat. Ei mene siis tiiviisti pohjaa vasten.

Toi märkäimuri voisi olla ihan hyvä ajatus. Sopisi tosiaan muuhunkin käyttöön.

On tässä ollut muuta puuhaa pihalla, niin en ole joutanut autolla kyykkimään aiemmin, mutta pitää käydä nyt vähän kuivaamassa sitä kaivoa ja laittamassa vähän lisää "putkaria" tonne kaivoon. Noitten rassien (nippusidettä tosiaan kokeillut) kanssa tuntuu olevan se huono puoli, ettei tahdo se putken pää löytyä. Tökkii koko ajan kiinni johonkin. Liekö siellä välissä vielä tosiaan jotain rakenteita.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Yojimbo - 21.05.2017     kello on 20:10 --- Tökkii koko ajan kiinni johonkin. Liekö siellä välissä vielä tosiaan jotain rakenteita.

--- Lainaus päättyy ---

Jos siellä on hajulukko, niin kuin veikkaan,  ja se on samaa mallia, mitä minä olen aukonut keittiöissä, niin tuskin sinne saa minkäänlaista rassia menemään. Rakenne on sellainen.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.05.2017     kello on 14:57 ---Oletkos koittanut tarjota sille kumisuudelmaa...?

Vai mikä karhupumppu se on?

--- Lainaus päättyy ---

Oisko joskus ollut talkkarin pusu

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.05.2017     kello on 19:25 ---Jos sinne on kuivunut tuppo hiuksia, niin ei se kovin helpolla 'sula'.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä sulaa ja helposti. Aineen huono puoli on että käsittelyssä pitää olla varovainen, kumihanskat kädessä ja mielellään kasvomaski roiskeiden varalta.

Kannattaa kokeilla itse eikä huudella mutuja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View