Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vantaan pysäköinninvalvonta ei noudata lakia

<< < (2/3) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.05.2017     kello on 13:49 ---Vaunu on ainakin Lähitapiolassa nykyään poistettava liikenteestä, jos haluaa saada alennusta kaskosta seisotusajalta.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, se on liki kaikissa ajoneuvoluokissa nyt mahdollista. Mutta esim. mun vanhasta Kafista kilpiä palauttamatta ei ennen päässyt irti liikennevakuutusmak susta (~20€).. vaan nyt pystyy kilvellisen peräkärryn poistamaan liikennevakuutukses ta (irtisanomaan) kunhan se liikennekäytöstäpoi stossa. Ei juokse vakuutusmaksu "peräkärryn alustassa".

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.05.2017     kello on 13:53 ---Joo, se on liki kaikissa ajoneuvoluokissa nyt mahdollista. Mutta esim. mun vanhasta Kafista kilpiä palauttamatta ei ennen päässyt irti liikennevakuutusmak susta (~20€).. vaan nyt pystyy kilvellisen peräkärryn poistamaan liikennevakuutukses ta (irtisanomaan) kunhan se liikennekäytöstäpoi stossa. Ei juokse vakuutusmaksu "peräkärryn alustassa".

--- Lainaus päättyy ---

Liikennevakuutus on peräkärryllä voimassa vaikka on liikenteestä poistettu.

88k5:
Ei oo jos sen irtisanoo  ;D Sama koskee vaikka henkilöautoa.. uusi ominaisuus pykälissä  ;D

Aakku:
Heh.... :)

Eivät tainneet tietää, mikä mies Olavi on.
TM:n liikenteen erikoisasiantuntia. Olavi Lempinen on eläkkeellä oleva liikkuvan poliisin ylikomisario ja kouluttaja.
"Artikkelissa esiintyvä matkailuauto on TM:n vakituisen avustajan Olavi Lempisen omistuksessa."

mjh48:
Osaa ne muuallakin kuin Vantaalla esim. Keravalla on annettu pysäköintivirhemaks u parkkipaikalla.
(Ei minulle)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View