Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nallevaunu , Sirtaki , Vaskitorvi ja Balalaikka , viulua unohtamatta

<< < (13/14) > >>

"Masi":
Ei matka vanhaa vehjettä tapa, vaan vauhti. ;)

K.E.V:
Kävin paikallisessa ruokakaupassa. Löytyi 2012 Baroloa ja Vino Nobile di Montepulcianoa 6,4€ pottu  :o . Täytyy huomenna hakea samasta kaupasta vähän lisää. ;)
Ostin kyllä montaa muutakin, mm kuivaa Roseeta 1.3€ pottu. Ja kaikkee siltä väliltä.
Ostimme Romaniasta tullessa Gilaun jälkeiseltä tieltä taas tuoreita kanttarellejä , paikalliset romaanin niitä myy. Itse poimivat metsästä , puhdistavat ja kauppaavat levähdysalueilla.
Tänään teimme kanttarellimuhennok sen sipulin kera ja perunoita ja parsakaalia lisäkkeeksi.
Oli maistuvaa  Thumb

K.E.V:
Tässäkun lepäillään ja kylvetään niin katselimme paikallisen "kansan ruokapaikan" hintoja. 600 forinttia eli knafti 2€ maksoi keitto ja lämminruoka. eli 1200 forinttia kahdelta. Siihen otti kaljan puoliksi niin 1600 forinttia yhteensä /310 = reilu 5€ koko juttu.
Täytyy huomennakin käyttää samaa paikkaa ennen kuin lähtee ajelemaan ylöspäin.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.06.2017     kello on 14:36 ---Tässäkun lepäillään ja kylvetään niin katselimme paikallisen "kansan ruokapaikan" hintoja. 600 forinttia eli knafti 2€ maksoi keitto ja lämminruoka. eli 1200€ kahdelta. Siihen otti kaljan puoliksi niin 1600 forinttia yhteensä /310 = reilu 5€ koko juttu.
Täytyy huomennakin käyttää samaa paikkaa ennen kuin lähtee ajelemaan ylöspäin.

--- Lainaus päättyy ---
'
Mun lompakko ei kyllä tuota kestäisi montaa päivää

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.06.2017     kello on 10:16 ---'
Mun lompakko ei kyllä tuota kestäisi montaa päivää

--- Lainaus päättyy ---
Ei minunkaan kertaakaan :)
Alkuperäinen kirjoitukseni editoitu, muutettu valuutta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu