rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Helsinki Caravan  (Luettu 17201 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:00
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Helsinki Caravan
« Vastaus #15 : 20.05.2017 kello on 09:56 »
Tsahkali, kyllä noin.  Pikkuasioistakin voi narista.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: Helsinki Caravan
« Vastaus #16 : 20.05.2017 kello on 13:11 »
Minulla on hyviä kokemuksia tarvikemyynnistä. Ostin fillaritelineen autooni ja oli yllättävän työlästä löytää autooni sopiva. Hienosti homma hoitui kuitenkin ja hakiessani tavarat kyselin vielä muutamia peitelevyjä. Peitelevyt löytyi ja ei maksanut mitään, hyvät oli asennusneuvotkin


Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:41
Vs: Helsinki Caravan
« Vastaus #17 : 20.05.2017 kello on 14:00 »
Ensimmäisen kerran asioin Helsinki Caravanissa jo silloin kun se toimi Kaivokselassa ja täytyy kyllä näyttää peukkua.
Asiointi on jatkunut aina näihin päiviin asti ja on ollut kaikki kohdillaan mitä on tehty sovittu ja ostettu.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
Vs: Helsinki Caravan
« Vastaus #18 : 22.05.2017 kello on 08:57 »
MCL en ole tehnyt kauppaa kanssasi joten en voi syyttää sinua huijauksen yrittämisestä jota en myöskään ole tehnyt, joten älä vetele liian suoria/itsekkäitä johtopäätöksiä.   
Kuluttajien tapa toimia on tehnyt myyjät varovaiseksi.  Kerroin aiemmin kokemuksiani kuluttajien käyttäytymisestä.  Aivan törkeitä väärinkäytöstä tai itse rikkomisista voisin kertoa todella lukuisia. 
Olisit voinut toimittaa viallisen tavaran ja maksaa rahdin sekä vaatia suoritusta tilillesi tai palauttaa postitse Asiakaspalautuksena veloituksetta jos lähetys tuli postitse.   Kuluttajat eivät osaa uzeinkaan toimia oikein, valittavat väärin kertovat osatotuuksia.
Kun pääsee omasta mielestään "niskan päälle" yritetään vaikka millä tavoin huomioimatta että ei toinen osapuoli asiasta välitä.  Oikeus ja kohtuus kaikessa.
Kannattaa tutustua mainittuihin lakeihin ja ohjeisiin ennenkuin antaa lausuntoja.  Ostajillakin löytyy vastuu kuten myyjälläkin.

Miltä osin minulta on kyseisessä tapauksessa jäänyt tutustuminen mainittuihin lakeihin?

Olisin voinut omalla kustannuksellani toimittaa vialliset osat postin välityksellä myyjälle?
Totta kai olisin voinut, mutta miksi minun pitäisi maksaa vastahakoisella myyjälle kuuluvat kustannukset ja ryhtyä perimään heiltä ne takaisin?
Veloituksetonta asiakaspalutusta ei tarjottu käytettäväksi, vaikka sitä ehdotin.

En jaksa jauhaa enempää parinkympin arvoisesta kaupasta. Tapa miten tuotteissa olevat virheet oikaistiin, sai aikaan sen, että tuli tehtyä kaksi kauppaa kerralla, ensimmäinen ja v..........

PS Missä sinä olet myyjänä, kun teet kauppaa edellä kertomasi mukaan noin epäluotettavien asiakkaiden kanssa?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:00
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Helsinki Caravan
« Vastaus #19 : 22.05.2017 kello on 10:34 »
Olen ollut vastuussa ko asioiden kanssa mm. keskusliikkeessä eri tavara-aloilla ja joutunut tuhansien asiallisten ja epäasiallisten reklamaatioiden selvittäjäksi.  Yritätkö minunkin työnantajani saada epäluotettavaksi?  Kokemuksillani voin kertoa niitä asioita joita olen julkituonut.  Miksi kysyt, epäiletkö asiantuntemustani mm. ko asioissa?
Jos asia on pikkuasia sinulle, miksi tuot sen näin näkyvästi jatkuvasti esille?  Mietipä kokonaisuutta uudelleen olisitko epäonnistunut reklamaation teossa.  Ilman ulkopuolisen kuulemista ko keskusteluissa on huono sanoa että vain toinen olisi oikeassa.
Joskus kannattaa hoitaa epäasiallisesti käyttäytyvä asiakaskin tyytyväiseksi vaikka ikävä tunne syntyykin.
Tuollainen tapauskin  on kahden henkilön kohtaaminen ja joskus voi ajatusmaailmat pahastikin poiketa jos toinen käyttäytyy sopimattomasti jo reklamaatiota tehdessä.
Vaikea uskoa että myyjä ei hyväksy esim. valokuvaa selvästä viasta, varmaan jotain muuta on taustalla, ei yrityksen kannata muutaman satasen asiasta riidellä.
En halua jatkaa enempää jätän asian oman- ja oikeudentuntosi varaan, muistuttaen että aika pienestä asiasta haluat mustata yritystä.