Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Helsinki Caravan

(1/4) > >>

HiTec:
Meitin Dethleffs C'Go 495 QSK -16 kävi 1. vuosihuollossaan tuolla. Vienti aamulla 17.5.2017 kun huolto oli sovittu tehtäväksi 18.5.2017 ja tuona aamun aen sitä olisi kuitenkaan kerinnyt viedä niin näin tällä kertaa. Paikalle päästyäni vaunulle löytyi nopsasti suht. täydeltä pihalta hyvä kolo, vaunu parkkiin, huoltokirja mukaan ja tiskille. Vaan odotteluksihan tuo meni, se ainut hemmo joka siinä aspassa sattui olemaan, turisi tovin mukavia toisen asiakkaan kanssa ennen kuin kiinnostui minusta, mutta ootellaan. Itse palvelutapahtuma olikin sitten aika lyhkänen, huoltokirja ja avaimet kaverille, tarkisti koneelta jotta homma bueno ja läksinkin siitä sitten töihin 8)

Iltapäivällä saankin jo yllättäen sms jotta vaunu on valmis :o No sitä hiuka tietty hämmästelin, mutta suuntasin kuitenkin töiden jälkeen liikkeeseen ja siellähän se vaunu pihalla seisoi, toisessa paikassa mihin sen olin itse aamulla jättänyt. Kurkkasin nopsasti vaunun alle ja kyllä vain, tiiveyskäsittely oli suoritettu eli se sms ei siis ollut mikään vahinkolaukaus. Ei kun askeleet kohti aspaa, jossa olikin kaveri jo tiskin takana ja homma hoitui siltä istumalta. Ja samalla tuli siinä itsekin turistua kaverin kanssa paitsi vaunustani mutta vähän muustakin tovi, kosteusmittaukset yms, joten ymmärrän nyt melko hyvin kuinka helposti sitä voikaan heidän kanssaan jäädä suustansa kiinni, joten aamuinen odottelu sai näin "perustelunsa" ;D

Avaimet käteen ja vaunun nopea silmämääräinen "lähtötarkastus" jotta on luukut j aovet kiinni yms. niin siinä samallahan sitä tuli niitä "rasvasia sormenjälkiäkin" etsiskeltyä, ei löytynyt ;) Ja ei kun Kehä III klo 4 ruuhkaan kökkimään as.vaunun kanssa, jee :(

Mutta siis yhteenvetona todella miellyttävä, sujuva ja asiantunteva fiilis tästä itselle jäi, joten eiköhän sitä taas ensi keväänä tavata samassa paikassa tämän aiheen kanssa 8)

K.E.V:
On tuolla tullut asioitua vaunun ostossa jo Kaivokselan aikaan ja jotain käyty katsomassa Verkkosaaressa.
Kerran temppuili jääkaappi kaasulla ja olin menossa reissun päätteeksi Tammisaareen, soitin Esa:lle (esa.muuronen at helsinkicaravan.fi) hän sanoi jotta pysähdy tuohon pihalle niin vilkaistaan.
No palopää vaihdettiin siinä pihalla, kustannukset ihan minimitasolla , 50€ vaihdettuna. Eikä tarvinnut viedä erilliseen korjaukseen mistä olisi ollut vaivaa reippaasti. Isot  Thumb

kimi:
Jos suustaan haluaa jäädä kiinni oikein kunnolla niin kääntyy Esan veljen Pertun puoleen Suomen vaunuosassa. Tuo perhe on pitkään elättänyt itsensä caravanalalla.

Ihan hyviä paikkoja asioida nuo on. Ja onneksi pääkaupunkiseudulla löytyy muitakin hyviä.

Alan:
Helsinki Caravanin asiakaspalvelusta yksi hyvä kokemus minullakin, yhden kerran olen tavaraa tilannut. 

JeanS:
Hyviä kokemuksia itsellänikin Helsinki Caravanista.
Aikoinaan ostin asuntoauton, jossa ilmeni takaseinässä kosteusvaurio.
Hoitivat korjauksen mallikkaasti Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View