Tekniikkakeskustelut > Projektit
vaunun kosteusremontti
peranza89:
tuossa aloin miettimään, tosin en ole aldea tutkinutkaan sen koommin kun oli valmiiksi irroitettu, mutta siinä ilmeisesti ei ole sähöllä toimivaa vastusta, onko sellasta mahdollisuus lisätä vai joutuuko laittamaan uudemman missä sellanen on? toi sähöllä toimiva vastus olisi melekeimpä pakollinen meillä, kun varmaan ekat reissut tehään ihan leirintäalueilla tmv missä saa sähköä.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: peranza89 - 4.06.2017 kello on 08:37 ---jos tuolla tarkoitat lattialämmitys juttuja niin en laita
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisi kyllä laittaa, laminaatti on kylmä jalan alla vaunussa (ja muuallakin) keväällä ja syksyllä.
Laminaatti myös painaa jonkin verran muovimattoa enemmän, tästä syystä itse omassa vastaavassa remontissa sen hylkäsin. Olethan huomioinut tämän?
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: peranza89 - 4.06.2017 kello on 20:54 ---tuossa aloin miettimään, tosin en ole aldea tutkinutkaan sen koommin kun oli valmiiksi irroitettu, mutta siinä ilmeisesti ei ole sähöllä toimivaa vastusta, onko sellasta mahdollisuus lisätä vai joutuuko laittamaan uudemman missä sellanen on? toi sähöllä toimiva vastus olisi melekeimpä pakollinen meillä, kun varmaan ekat reissut tehään ihan leirintäalueilla tmv missä saa sähköä.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä siitä pakollisen tekee? Saahan sitä kaasulämmitystä käyttää alueillakin ;D
peranza89:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.06.2017 kello on 21:03 ---Kannattaisi kyllä laittaa, laminaatti on kylmä jalan alla vaunussa (ja muuallakin) keväällä ja syksyllä.
Laminaatti myös painaa jonkin verran muovimattoa enemmän, tästä syystä itse omassa vastaavassa remontissa sen hylkäsin. Olethan huomioinut tämän?
--- Lainaus päättyy ---
olen huomioiinut painon, se niin paljon nouse, paketti painaa vajaa 14kg ja sitä menee vaunuun pari pakettia. uskon että pärjätään varpaitten kansa tuon kanssa, tai ainakin kokeillaan =)
peranza89:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.06.2017 kello on 21:04 ---Mikä siitä pakollisen tekee? Saahan sitä kaasulämmitystä käyttää alueillakin ;D
--- Lainaus päättyy ---
saa saa mutta ei haittaakaan olisi jos ei tarvitsisi pulloa vaihtaa jatkuvalla syötöllä, paljon muuten menee kaasua kun lämmittää vaunua?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta