Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Renaultin alusta ja matkailuautorenkaiden edellyttäminen katsastuksessa?

<< < (4/5) > >>

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: juzzi -  9.05.2017     kello on 07:45 ---Muutaman vuoden takaisen rengastestin mukaan michelin campingit jäivät aika häntäpäähän  :-X:

http://www.camper.fi/uutiset/matkailuauton-kesarenkaat-testissa-v-2013

--- Lainaus päättyy ---

Mukava havaita, että testin voittanut rengas pyörii alla jo toista kesää. Ei moitittavaa tähän mennessä. Aikas hyviltä itse asiassa tuntuvat noiden WanLi Kiinan ihmeiden jälkeen. Niistä kun loppui käytännössä pinta 50tkm jälkeen. Päittäisheitto myös Hankookeissa eri luokassa kuin edellisissä.

Punkampperi:
Jostain syystä Hankook Vantrassa on koossa 215/70-15 MS-merkintä. Ainakin sulavat alle mutta mukavat ajella ja käytössä ympäri vuoden.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: juzzi -  9.05.2017     kello on 07:45 ---Muutaman vuoden takaisen rengastestin mukaan michelin campingit jäivät aika häntäpäähän  :-X:

http://www.camper.fi/uutiset/matkailuauton-kesarenkaat-testissa-v-2013

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli hyvää vauhtia lähdössä vaunun GT Maximilereistä pinnat irti. On siitä toki jo vuosia, eli toivottavasti laatu parantanut. Ite en sitä riskiä silti ota, että kiinanrenkaat alle laittaisin muuhun kuin tilapäiskäytössä olevaan autoon, jota ei tarvitsisi kauaa pitää.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.05.2017     kello on 13:41 ---Mulla oli hyvää vauhtia lähdössä vaunun GT Maximilereistä pinnat irti. On siitä toki jo vuosia, eli toivottavasti laatu parantanut. Ite en sitä riskiä silti ota, että kiinanrenkaat alle laittaisin muuhun kuin tilapäiskäytössä olevaan autoon, jota ei tarvitsisi kauaa pitää.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kiinalaiset nyt retkuiluautossa ja pakussa...

Alunperin ostin sellaiset kokeiltavaksi hinnan takia. Nyttemmin jo pakussa toinen kierros ja syynä ei ole enää pelkästään hinta, vaan ajomukavuus, hiljaisuus ja kesto.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Punkampperi - 10.05.2017     kello on 13:30 ---Jostain syystä Hankook Vantrassa on koossa 215/70-15 MS-merkintä. Ainakin sulavat alle mutta mukavat ajella ja käytössä ympäri vuoden.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla kaksi kesää alla olleet Vantrat 225/75R/16R 121/119 M+S. Pari milliä pinnoista lähtenyt eikä alle sulamisesta ole tietoakaan, vaikka renkaan max painoilla mennäänkin. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View