rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Renaultin alusta ja matkailuautorenkaiden edellyttäminen katsastuksessa?  (Luettu 5474 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:11
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Muutaman vuoden takaisen rengastestin mukaan michelin campingit jäivät aika häntäpäähän  :-X:

http://www.camper.fi/uutiset/matkailuauton-kesarenkaat-testissa-v-2013

Mukava havaita, että testin voittanut rengas pyörii alla jo toista kesää. Ei moitittavaa tähän mennessä. Aikas hyviltä itse asiassa tuntuvat noiden WanLi Kiinan ihmeiden jälkeen. Niistä kun loppui käytännössä pinta 50tkm jälkeen. Päittäisheitto myös Hankookeissa eri luokassa kuin edellisissä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.04.2022 kello on 12:45
Jostain syystä Hankook Vantrassa on koossa 215/70-15 MS-merkintä. Ainakin sulavat alle mutta mukavat ajella ja käytössä ympäri vuoden.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
  • Kulkija
Muutaman vuoden takaisen rengastestin mukaan michelin campingit jäivät aika häntäpäähän  :-X:

http://www.camper.fi/uutiset/matkailuauton-kesarenkaat-testissa-v-2013

Mulla oli hyvää vauhtia lähdössä vaunun GT Maximilereistä pinnat irti. On siitä toki jo vuosia, eli toivottavasti laatu parantanut. Ite en sitä riskiä silti ota, että kiinanrenkaat alle laittaisin muuhun kuin tilapäiskäytössä olevaan autoon, jota ei tarvitsisi kauaa pitää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:35
Mulla oli hyvää vauhtia lähdössä vaunun GT Maximilereistä pinnat irti. On siitä toki jo vuosia, eli toivottavasti laatu parantanut. Ite en sitä riskiä silti ota, että kiinanrenkaat alle laittaisin muuhun kuin tilapäiskäytössä olevaan autoon, jota ei tarvitsisi kauaa pitää.
Mulla on kiinalaiset nyt retkuiluautossa ja pakussa...

Alunperin ostin sellaiset kokeiltavaksi hinnan takia. Nyttemmin jo pakussa toinen kierros ja syynä ei ole enää pelkästään hinta, vaan ajomukavuus, hiljaisuus ja kesto.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 20:03
  • Eye never sleep
Jostain syystä Hankook Vantrassa on koossa 215/70-15 MS-merkintä. Ainakin sulavat alle mutta mukavat ajella ja käytössä ympäri vuoden.
Mulla kaksi kesää alla olleet Vantrat 225/75R/16R 121/119 M+S. Pari milliä pinnoista lähtenyt eikä alle sulamisesta ole tietoakaan, vaikka renkaan max painoilla mennäänkin. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:57
  • viva la France
Mulla kaksi kesää alla olleet Vantrat 225/75R/16R 121/119 M+S. Pari milliä pinnoista lähtenyt eikä alle sulamisesta ole tietoakaan, vaikka renkaan max painoilla mennäänkin. Thumb
Omassa 4500 kg nuo samat kestivät noin 23 000- 25 000 edessä eli noin vuoden verran. Suurin osa ajosta keski- ja länsi-euroopan alueella.