Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Asuntoautolla pohjoiseen Norjaan

<< < (13/33) > >>

AlliumPorrum:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.05.2017     kello on 22:26 ---Millaiseen autoon päädyitte ja kävittekö paikan päällä ihmettelemässä

--- Lainaus päättyy ---

Ei itse asiassa käyty paikanpäällä, kun ei täältä keski-Suomesta löytynyt yhtään automaattivaihteist a eli kaikki olivat aika kaukana. Mutta tähän päädyttiin, eiköhän tuolla ajele: http://valtekno.fi/?page_id=214

AlliumPorrum:
Pitääkös noille leirintäalueille muuten soitella etukäteen ja varata autopaikkaa ajoissa? Vai voiko olettaa että aina sopii minne vaan, myös kesän ruuhka-aikoina?

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: AlliumPorrum - 10.05.2017     kello on 23:36 ---Ei itse asiassa käyty paikanpäällä, kun ei täältä keski-Suomesta löytynyt yhtään automaattivaihteist a eli kaikki olivat aika kaukana. Mutta tähän päädyttiin, eiköhän tuolla ajele: http://valtekno.fi/?page_id=214

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta ei vuokra-auto paljoa voi parantua.  Thumb

Jos englanti taipuu, niin matkaopaskirjat löytyy edullisesti ja ilmaisella toimituksella täältä: www.bookdepository. com . Useamman kymmenen olen tuolta hankkinut, koskaan ei ongelmia.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: AlliumPorrum - 10.05.2017     kello on 23:46 ---Pitääkös noille leirintäalueille muuten soitella etukäteen ja varata autopaikkaa ajoissa? Vai voiko olettaa että aina sopii minne vaan, myös kesän ruuhka-aikoina?

--- Lainaus päättyy ---

En ole soitellut ja aina on yleensä mahtunut. Kerran on jouduttu Tromssassa kääntymään pois, kun oli alue täynnä. Yleensä ollaan noin klo 18 viimeistään menty alueille Norjassa, jolloin on tilaa ollut vielä. Jos aikoo myöhempään ajella ja suositulle alueelle tai isomman kaupungin alueelle mennä, niin voi olla illalla jo täyttä. En tiedä miten helposti varailevat paikkoja, jos soittaa.

Jatapi:
Viime kesänä kun reissattiin reittiä Kilpisjärvi - Skibotn - Senja, niin saatiin varattua leirintäalueet sähköpostitse jo muutamaa viikkoa aiemmin.

Jarkko

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View