Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiatin polttoainekulutus (ja vertailun vuoksi muidenkin...)

<< < (18/28) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.05.2017     kello on 21:38 ---Tästä päättelen että mittarivirhe on todennettu mutta edelleen ajetaan näyttämän mukaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tuota et usko kyllä itsekään... :)

Tai jos uskot, niin voi, voi....

"Masi":
Tämän mautolian logiikalle ei pärjää edes Hannele Lauri ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.05.2017     kello on 21:38 ---
Voidaanko sopia nyt että jos ei asiallista vastakommenttia ole, viesteihini ei tarvitse vastata.

--- Lainaus päättyy ---
Samantien  voitaisiin sopia paljon muutakin ::)
Tästä voisit ottaa oppia

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.05.2017     kello on 21:36 ---Eilen tarkistin Willyksen mittarin GPS:llä. Näytti 10km/h liikaa. Vanhan MP mittarin kalibroin ihan ite siirtämällä hieman viisaria akselissaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kannatti kiittää Aakkua jotta ymmärsit mikä ero oli tarkistuksessa ja kalibroinnissa. Thumb

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.05.2017     kello on 21:49 ---Tämän mautolian logiikalle ei pärjää edes Hannele Lauri ;)

--- Lainaus päättyy ---
Perusteluja, kiitos. Kerro mikä meni väärin.

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.05.2017     kello on 21:53 ---Samantien  voitaisiin sopia paljon muutakin ::)

--- Lainaus päättyy ---
Et vastaa minulle, enkä minä sinulle? Sopii! Thumb
Kiitos Aakulle oli asiallisesta kirjoituksesta riidanhaastoviestie n jälkeen.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 22.05.2017     kello on 20:03 ---Onko tosiaan niin, että jos ajan tarkistetun mittarin mukaan 80-85 km/h autolla, jonka suurin sallittu nopeus on 80 km/h, niin olen teiden tukko ja häirikkö?

--- Lainaus päättyy ---

Voi kuule, tien päältä löytyy aina niitä, joiden mukaan heidän nopeutensa on ainoa oikea.
Jos se alkaa kyrsiä, näytä keskisormea.
Eihän se mitään auta mutta voi helpottaa.   Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View