Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiatin polttoainekulutus (ja vertailun vuoksi muidenkin...)

<< < (10/28) > >>

kulkuri jokke:
Rakensin mese  sprinter 313 entisestä lanssista matkailuautoon jossa on kerrossänky ja lanssin kaapisto ylhäällä pieni pöytä joka toimii myös kaappina kaasu keitin  porttapotta sähköpatterit ynmm.
poltto aine kulutus 8-10l/100 riippuu kuinka painat kaasua
Vero vuosi 120e

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  4.05.2017     kello on 18:04 ---Doblo camper. Ihan siisti Thumb

https://www.compactcampers.net/

--- Lainaus päättyy ---
Olisi kyllä siisti peli, eikä varmaan kuluttaisi paljoa....

Mitäköhän maksaisi Suomeen rekisteröitynä? Nämä pienet kun ovat yleensä aika arvokkaita.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  4.05.2017     kello on 18:04 ---Doblo camper. Ihan siisti Thumb

https://www.compactcampers.net/

--- Lainaus päättyy ---
No mitä kukin ajoneuvoltaan haluaa. Joillekin riittää nukkumapaikka sateensuojassa. Itse vaadin matkailukalustolta kunnollista kokkausmahdollisuut ta ja jääkaappia, asiallista WC:tä, suihkua ja hyvää sänkyä. Lisättynä kulkineen lämmityksellä ja lämpimällä/kylmällä paineistetulla vedellä ja riittävällä määrällä 12VDC.
Tällainen kapine on parhaimmillan kulkenut 2l/100 km.

Tosin hetkellisellä kulutuksella alamäkeen. Sataa kilometriä kohden vie puoli-integroitu Fiat 2.3/130hp noin 11 litraa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  4.05.2017     kello on 20:53 ---No mitä kukin ajoneuvoltaan haluaa. Joillekin riittää nukkumapaikka sateensuojassa. Itse vaadin matkailukalustolta kunnollista kokkausmahdollisuut ta ja jääkaappia, asiallista WC:tä, suihkua ja hyvää sänkyä. Lisättynä kulkineen lämmityksellä ja lämpimällä/kylmällä paineistetulla vedellä ja riittävällä määrällä 12VDC.
Tällainen kapine on parhaimmillan kulkenut 2l/100 km.

Tosin hetkellisellä kulutuksella alamäkeen. Sataa kilometriä kohden vie puoli-integroitu Fiat 2.3/130hp noin 11 litraa.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä...

Minä en kaipaa suurta matkakuljinta kahden hengen talouteen, vaan ketterää pientä retkikuljinta.
Siksi olen kiinnostunut noista pienistä, mutta se hinta.

Niin kulutuksesta alamäessä. Tänään moduuliyhdistelmä näytti tasan nollan kulutusta.

Mautoilija:
Niipä, mitä kukin ajoneuvoltaan haluaa, lienee haluajan tarpeet.
Miksi Fiat näyttää alamäessä 2l/100km(kaikki dieselit näyttää tämän), en tiedä. Lienekö taloudellisempaa ajella alamäet vapaalla. Jatkaa pidempään kun moottorilla ei jarruteta.
Vuoristoseudulla ei niin suotavaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View