Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiatin polttoainekulutus (ja vertailun vuoksi muidenkin...)

<< < (4/28) > >>

ohcejohka:

--- Lainaus käyttäjältä: Pohjanperän pappa -  2.05.2017     kello on 19:44 ---Minulla ollut kaksi Fiatin alustalla ollutta 2,5 l TD.: toinen alkovi ja toinen integroitu. Molemmat veivät 80.n vaudissa 10,5 litraa.
Nyt 2,9 l MB automaatti alkovilla, keskikulus 80.n vaudissa 12,6 l.

--- Lainaus päättyy ---

Ompa monenlaisia kulutuslukemia ja pieniäkin. Mielenkiintoista. Tämäpä oli uutta, että alkovimalli kulkee samalla. Johtuukohan 80:n vauhdista.

Mikäs tuosta MB:stä tekee syölään, luulis automaatin kehräävän pikkukierroksilla.

Tsiisus:
Fiat 2.8JTD -04. Yhden reissun kokemuksella n. 13L nopeudella 80-90km/h. Alkovi Knaus, 6.8m pitkä.

smy:
Olen kuullut että tuo 2.8idtd olisi taloudellisempi kuin 2.8JTD. Ilmeisesti ekoilu lisää kulutusta.

On aika hullua kyllä kun Passatit yms. meni 80 luvulla noin 5l diesel kulutuksella. Nyt 30-40 vuodessa tähän ei ole suurta muutosta tullut. (VW 1.6 diesel). Mun edellinen VW Matkaaja transhotel alkovi meni kympillä 100km. (1.6TD)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: ohcejohka -  2.05.2017     kello on 20:27 ---Ompa monenlaisia kulutuslukemia ja pieniäkin. Mielenkiintoista. Tämäpä oli uutta, että alkovimalli kulkee samalla. Johtuukohan 80:n vauhdista.

Mikäs tuosta MB:stä tekee syölään, luulis automaatin kehräävän pikkukierroksilla.

--- Lainaus päättyy ---

tämäkin 316 automaatti  vie sen 10-11l/100 vaikka en saa ajaa kuin 80km/h

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.05.2017     kello on 19:25 ---Suomessa 10,5 litrasta vajaaseen 12 litraan.
Alkovi-Hymer, Transit etuveto 2009. Paino käyttökunnossa sen 3500kg käytännössä aina.

--- Lainaus päättyy ---

Ja ilman turhaa kiirettä ja ilman alkovia paljonkin alle kympin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View