Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

ABC- ja polttoainekeskustelua

<< < (9/13) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.04.2017     kello on 21:29 ---Tuoltahan ne näkee....

http://www.polttoaine.net/
Kyllä paikoin ABC pärjää hinnoissa. Se Smart Diesel vain hieman arveluttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...

Koivumutkan herra:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2017     kello on 22:52 ---Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...

--- Lainaus päättyy ---

Ei kyllä liity otsikon aiheeseen, mutta kovasti kiinnostaa tietää.
Kuinka totesitte, että vika oli polttoaineessa?

Alan:
Jatketaan sitten tässä SFC:n ja ABC:n asiasta, bonuksista ja polttoaineen hinnasta sekä laadusta, jne.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2017     kello on 22:52 ---Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...

--- Lainaus päättyy ---
       Josko jänskätti niin jotta alkoi jalkoja täristään tahi muuten levottomat jalat.

Yrjö:

--- Lainaus päättyy ---
  Huonon muistini mukaan, oliko "iso-juuso " kun takavuosina oli vaikeuksia liian kuivan diiselin vuoksi Lapin reissulla? Merkkikorjaamollaki n olivat tietämättömiä vian suhteen. Öljyn lisäys auttoi.
  Jo -80 luvulla eräät kuorma-autoilijat käyttivät Nesteen diiselin joukossa moottori öljyä.
  Ollaampa ettäällä aiheesta. :laugh: :laugh: :laugh:
  Pasahti tuossa "vappusimoissa" päähän: Naapurin pojan traktorin syöttöpumppu purettiin kait kolmesti, ennenkuin keksivät lisätä öljyä tankkiin. Oli myös pieneltä Nesteeltä tankattu, jossa vaihtuvuus vähäistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View