Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
ABC- ja polttoainekeskustelua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.04.2017 kello on 21:29 ---Tuoltahan ne näkee....
http://www.polttoaine.net/
Kyllä paikoin ABC pärjää hinnoissa. Se Smart Diesel vain hieman arveluttaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2017 kello on 22:52 ---Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...
--- Lainaus päättyy ---
Ei kyllä liity otsikon aiheeseen, mutta kovasti kiinnostaa tietää.
Kuinka totesitte, että vika oli polttoaineessa?
Alan:
Jatketaan sitten tässä SFC:n ja ABC:n asiasta, bonuksista ja polttoaineen hinnasta sekä laadusta, jne.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2017 kello on 22:52 ---Minua ei arveluta kuin Nesteen diesel. Kaveri tankkasi torstaina Audiinsa dieseliä poikkeuksellisesti Nesteeltä - yleensä ABCltä - 70km jälkeen huomattiin kiihdytyksessä nykimistä, jota ei kuulemma ole koskaan aiemmin havaittu...
--- Lainaus päättyy ---
Josko jänskätti niin jotta alkoi jalkoja täristään tahi muuten levottomat jalat.
Yrjö:
--- Lainaus päättyy ---
Huonon muistini mukaan, oliko "iso-juuso " kun takavuosina oli vaikeuksia liian kuivan diiselin vuoksi Lapin reissulla? Merkkikorjaamollaki n olivat tietämättömiä vian suhteen. Öljyn lisäys auttoi.
Jo -80 luvulla eräät kuorma-autoilijat käyttivät Nesteen diiselin joukossa moottori öljyä.
Ollaampa ettäällä aiheesta. :laugh: :laugh: :laugh:
Pasahti tuossa "vappusimoissa" päähän: Naapurin pojan traktorin syöttöpumppu purettiin kait kolmesti, ennenkuin keksivät lisätä öljyä tankkiin. Oli myös pieneltä Nesteeltä tankattu, jossa vaihtuvuus vähäistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta