Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

ABC- ja polttoainekeskustelua

<< < (3/13) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.04.2017     kello on 12:11 ---SFCn rooli oli joku, tarkalleen sen tietää asianomaiset. En ymmärrä kohua jonka tuo herätti, yritys veloittaa palveluista niiltä jotka on valmiita maksamaan. Miksi pitäisi ylläpitää ilmaisia yöpaikkoja ja palvelupisteitä?

--- Lainaus päättyy ---
Kun ne niitä tarvitsevat on niin erinomaisia ? Että muut aseman käyttäjät saisivat maksaa noitten palveluitten käyttö ja rakennuskulut muissa tuotteissa?
Tunnettuahan on ettei sieltä mitään osteta , ainakin olen saanut hyvin vahvan käsityksen siitä. (itaruudesta) ::)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.04.2017     kello on 12:37 ---Kun ne niitä tarvitsevat on niin erinomaisia ? Että muut aseman käyttäjät saisivat maksaa noitten palveluitten käyttö ja rakennuskulut muissa tuotteissa?
Tunnettuahan on ettei sieltä mitään osteta , ainakin olen saanut hyvin vahvan käsityksen siitä. (itaruudesta) ::)

--- Lainaus päättyy ---
Niin samasta asiastahan on kyse jäsenalueidenkin kohdalla. Hyvin harva alue pystyy kaikki kulunsa maksamaan kausipaikkalaisten ja käypäläisten maksuilla, vaan perivät sen sitten myös niiltä jotka ei käytä. Eli olisiko aihetta nostaa hinnat sinne missä ne kattavat kaikki kulut käyttäjien piikkiin ?

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.04.2017     kello on 12:37 ---Tunnettuahan on ettei sieltä mitään osteta , ainakin olen saanut hyvin vahvan käsityksen siitä. (itaruudesta) ::)

--- Lainaus päättyy ---
Toissayön nukuin ABC.n parkissa ja aamulla kävin aamupalalla. Luin kyllä päivän lehden mitään maksamatta.

Alan:
Tankkaan ABC:llä, yöpymiseen keksin parempiakin paikkoja. Yleensä ruokailuun myös.

Timontti:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.04.2017     kello on 12:54 ---Tankkaan ABC:llä, yöpymiseen keksin parempiakin paikkoja. Yleensä ruokailuun myös.

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka ihmeessä kenenkään kannattaa tankata ABC:llä, kun muualta saa halvemmalla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View