Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

MB 316 CDI kysymys

<< < (2/3) > >>

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: SFC52815 -  1.05.2017     kello on 12:52 ---Mulla ei ole keskuslukitusta ollenkaan.

Ja auto on viikon seissyt parkissa, eli tekee kylmänäkin, eikä ole ollut käynnissä.

TERO

--- Lainaus päättyy ---

Jarrujärjestelmä, taukolämmitin, lämmityslaitteen servo tms. siellä inisee.
Samoja ääniä 210 ja 211 facelift E-sarjalaisessa.
En ole sen kummemmin määritellyt mistä tuo voi tulla, mutta samoja ääniä päästelee tosiaan E-sarjan farmarit.
Eli huoli pois, se on Mersulle aivan normaalia jutella autoilijalle  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: SFC52815 - 30.04.2017     kello on 17:59 ---Autossa on kait jonkinnäköiset ilmajouset. Kuskin penkin kyljessä on eräänlaiset nipat joihin on tussilla merkattu V ja O.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ne on ilmaventtiilit niin sinulla on ilmajouset. Hyvä asia. :)

SFC52815:
Palaampa tähän ketjuun vielä. Taitaa se hetken suriseva ääni olla kait Sprintshiftiin liittyvä hydraulipumpun hetken käyttö.
Olettaisin näin, sillä Fiat 500:n ohjekirjassa Dualogicista puhuttaessa (joka siis on toiminnoiltaan samanlainen kun mersun Sprintshift), kuskin ovi avatessa hydraulijärjestelmä käynnistyy valmistautuakseen auton käynnistämiseen.

Eli olisikohan sitten mersussa sama juttu, eikai noita robottisysteemeitä kovin moni kehitä.

TERO

Hymer B 654:
  Minulla on MB CLS, Siinä vastaavissa tilanteissa ääni tulee ajovalojen automaattisesta korkeuden säädöstä.

viisseiska:
Minunkin autossa on ilmajouset ja niitteen pumppu käynnistyy vasta kun virta on päällä, jos on tarvis.
Äänikin on senverran kova että eka kerta kun se käynnistyi ajossa (samalla kun ajoin hidastetöyssyn yli) olin saada sydänhalvauksen ja ihmettelin että mikä nyt hajosi, kunnes tajusin.  :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View