rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.  (Luettu 14032 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #45 : 2.03.2019 kello on 23:51 »
Näyttää että 26900 on ollut viimeksi hinta Nettikaravaanissa.J a myyty lukee ilmoituksessa.

Huomasin kyllä että lukee myyty. Mutta kysyin onko auto sama joka on ollut niillä liikkeen edessä tien varressa ja myynnissä aiemmin niin sanoi että sama auto on. Ja jos en väärin muista niin sama oli tuossa ilmoituksessa ihan yhteyshenkilön nimikin.

Eli ei ole mennyt kaupaksi vaikka nettikaravaani niin kertoikin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:55
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #46 : 3.03.2019 kello on 00:05 »
Eli https://www.nettikaravaani.com/arto/690g/1491161

Ilmoittaja itse on valinnut poiston syyksi "sain myytyä", muitakin tarjolla syyksi listassa..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #47 : 3.03.2019 kello on 00:26 »
Itse en ole myyjä niin hänen ilmoituksistaan en tiedä. Kuitenkin mitä itse kertoi minulle puhelimessa tänään oli kun kysyin, niin on ollut myynnissä nettikaravaanissa ja firman edessä kadulla parkissa kuten arvelin. Ollut kuulemma heillä kolme vuotta "omassa käytössä". Nyt on sisällä tallissa säilössä.

Puhelimessa ihan mukavan oloinen mies ja kertoi avoimen oloisesti. Netistä lukien saa hieman eti kuvan.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #48 : 3.03.2019 kello on 11:10 »
Sovittiin että yhden aikaan tulisi näyttämään autoa. Nyt kun soitin varmistellaksrni aikataulua niin pitääkin lähteä heittämään jotain kaveria jonnekin.

Ehkä joskus neljän maissa. Vrikkaan että olisi ainakin oikeudessa vahvoilla jos huutaisi näkemättä vaikka lukee mitä huutokaupat.com sivuilla kun myyjä keksii kaikkea muuta tekemistä kuin auton esittelyä ja aikaa tutustua laitteeseenkin on vajaa viikko.

Edim Helsinki Caravanistahan olisi kyllä tullut esittelemään autoa viikonloppuna mielellään vaikka liike oli kiinni. En vain itse viitsinyt vaivata kun tiesin olevani enemmän renkaidenpotkimisli njalla kuin oikeasti ostamassa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #49 : 3.03.2019 kello on 22:39 »
Kävin katsomassa. Asetin kattohinnaksi 15 kiloa mitä olisin tuosta tarjonnut. Yli meni. Tuskin paljoa. Varmaan arvokkaampi jollekin. Pari asiaa kuitenkin vaivasi sen verran että päätin keskittyä muihin.

Ehkä kaupat tuli ehkä ei. Sitä minä en tiedä paitsi jos tulee uudestaan myyntiin samalla myyjällä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #50 : 4.03.2019 kello on 18:40 »
Kirjoitellaanpas nyt vielä loppuraportti tilanteesta. Lopullinen hinta näytti ollee 15200, eli paljon yli oman kattoni ei menty. Harmittaako? Ei missään nimessä. Tekikö joku hyvän ostoksen. Todennäköisesti. Olettaen siis että kaupat todella syntyi. Uskon että auto on tuon arvoinen kyllä, mutta itseäni alkoi jo 14 tuhannen kohdalla vähän polttelemaan että mitäs jos tarjous menee läpi?

Taustaa tälle nykyiselle matkailuautokuumeel le siis oli päivittäminen alustan osalta kymmenisen vuotta uudempaan ja suurimmat vaatimukset iso takatalli ja kantavuutta niin että ei olisi tarvinnut stressata. Näistä tämä viimeinen olisi tällä autolla ollut varmaan samassa tilanteessa kuin nykyisinkin. Ja vaikka hallitus aika rauhassa minun antaa tämän suhteen päätökset tehdä, niin tuskin kolmatta autoa taloon olisi saanut tuoda joka olisi tarkoittanut että tämä olisi ehkä ollut vain hyvinkin välimallin ratkaisu. Ja toisaalta välimallin ratkaisuna menee nykyinenkin.

Auto sin
Nsä oli päälisin puolin hyvässä kunnossa, moni pikkuasia vaikutti kuitenkin kaipaavan huomiota. Lamppuja ei toiminut, pelkääjän pilottipenkin pyöritin oli klenksu ja kuulema vaati hitsaamista. Ilmoituksessa maininta jostain ilmastoinnin putkesta. Sen Korjaamisesta en ymmärrä lainkaan. Mielestäni kattoilmastointia ei ollut joten alustailmastoinnist a taisi olla kyse. Automaattine pullonvaihtaja taisi autossa olla, mutta se ei kuulemma toiminut. Mitään ylimääräistä herkkua autossa myöskään ei ollut. Ei siis mitään isompaa vikaa ja vaikka tuolla hinnalla olisi voinut ihan hyvä ostos ollakin, olen ihantyytyväinen eteei auto tullutkaan meille, vaan saan vielä pohtia sen c-kortillisen jossa on oikeasti kantavuutta hankkimista.

Onnittelut silti huutokaupan voittajalle.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:27
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #51 : 7.03.2019 kello on 15:06 »
Sama auto on näemmä uudestaan huutokaupassa.

Edellinen voittotarjous oli 15200, mutta en tiedä eikö tuo riittänyt myyjälle vai oliko tarjouksen tekijä puolestaan syy miksei diiliä ole lopulta tullutkaan. Oletan että tuolla ei vielä irtoa. Pohdintani mukaan olen siirtynyt muihin kohteisiin, mutta jos jotain kiinostaa, niin siitä vaan huutamaan.

https://huutokaupat.com/1254511

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #52 : 7.03.2019 kello on 15:27 »
Kuten totesin, paskaa

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:38
  • viva la France
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #53 : 7.03.2019 kello on 16:22 »
Sama auto on näemmä uudestaan huutokaupassa.

Edellinen voittotarjous oli 15200, mutta en tiedä eikö tuo riittänyt myyjälle vai oliko tarjouksen tekijä puolestaan syy miksei diiliä ole lopulta tullutkaan. Oletan että tuolla ei vielä irtoa. Pohdintani mukaan olen siirtynyt muihin kohteisiin, mutta jos jotain kiinostaa, niin siitä vaan huutamaan.

https://huutokaupat.com/1254511

Aika typerä tapa koittaa kaupata, sillä ne jotka on kiinnostuneita seuraa noita ja huomaa kyllä että vekotin kiertää vain lenkin huutokaupassa ja palaa. Eli sillä on myyjän itselleen määrittämä pohjahinta olemassa, mutta se on niin kova ettei kukaan osta sillä pyynnillä jos sen esiin laittaa. Ja ne jotka on kiinnostuneita unohtaa aika nopeaan koko kampeen ja kauppaajan.
Jos ehdoissa on että myyjä hyväksyy hinnan , niin kannattaa aivan suosiolla unohtaa.
Kyllä ne jotka tosissaan myy laittavat pohjahinnan jolla lähtee.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #54 : 7.03.2019 kello on 16:23 »
Olen elämässäni ollut läsnä tavarahuutokaupassa kaksi kertaa ja olen osallistunut kiinteistöhuutokaup paan yhtä monta kertaa.
En voi todeta muuta kuin sen että tämä harjoittelu huutokaupoista riittää.
Mikäli tavara on edes mitenkään kuranttia, niin joku huutohullusta kansasta maksaa huomattavasti yli käyvän arvon tai muuten myyjäpuoli veivaa tuotteen pois myynnistä tavalla tai toisella.

Toki jokaisella on kaveri, jonka tuttu on kuulemma joskus ostanut uudenveroista tavaraa ihan pilkkahintaan huutokaupasta, mutta koskaan tätä satuolentoa ei pääse luonnossa haastattelemaan. :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #55 : 7.03.2019 kello on 18:05 »
Paljonkin olen ostanut huutokaupoista ja nykyinen käyttöautokin sellaisesta ostettu. Kyllä niistä aina jotain löytää ja aktiivisesti sekä vaimo, että minä niitä seurataan

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #56 : 7.03.2019 kello on 18:08 »
Ilmoittaudun 😂🤣😃 Olen ollut useassa sadassa huutokaupassa. Ja jos laskee nettihuutokaupat mukaan niin huh huh. Ja voin kertoa joskus tehneeni löytöjä kunnolla. Ei pahemmin nykyään 😐

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #57 : 8.03.2019 kello on 11:06 »
On hyvä, että ostajat ovat huutokauppalöytöihi nsä tyytyväisiä.

Toivottavasti tyytyväisyys johtuu hyvästä ostoksesta, eikä siitä tunteesta että voitti kaikki muut!

Sitä aprikoin, kun eräs millintarkka autonostaja etsi varmaan vuoden erästä urheiluautoa.
Mikään ei ollut tarpeeksi hyvä ( kyse oli muutamankymmen tuhatta ajetuista pari vuotta vanhoista yksilöistä ), mutta kun yleisiä hakukriteerejään vastaava, tuplasti muita enemmän ajettu yksilö tupsahti ulosottohuutokauppa an, niin herrahan poistui huutokaupasta uutena omistajana.

Se ei haitannut, että autoon ei ollut edes avaimia, auton kuntoa ei voinut mitenkään varmistaa, eikä myyjä sitä taannut. Paljon oli "kenkää saaneen" oloinen, täynnä naarmua ja kolhua, 275 leveät takarenkaat sileinä.

Mutta olihan 3500 euroa halvempi, kuin merkkiliikkeessä puolet vähemmän ajettu huippuyksilö!
Hyvä kauppa siis!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #58 : 8.03.2019 kello on 12:55 »
Enpäs noita viitsi avata, mutta vihjeenä se että yhdellä puhelinsoitolla on kauppias antanut 1% nousun (lue puolet enemmän) tuotteesta mitä maksoi  ::)

Olen kyllä nähnyt myös ylläkuvattuja, mutta sehän on jokaisen ostajan vika mitä tekee

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
Vs: Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
« Vastaus #59 : 8.03.2019 kello on 15:58 »
Enpäs noita viitsi avata, mutta vihjeenä se että yhdellä puhelinsoitolla on kauppias antanut 1% nousun (lue puolet enemmän) tuotteesta mitä maksoi  ::)



Eikä oikein avaudukaan, yhdellä puhelinsoitolla kauppias antoi 50% voiton???
Olit maksanut matkailuautosta 20 000euroa ja yhdellä puhelinsoitolla kauppias maksoi siitä 30 000euroa?

Lucky you, pisnes is pisnes......