Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.

<< < (12/13) > >>

kimi:
Paljonkin olen ostanut huutokaupoista ja nykyinen käyttöautokin sellaisesta ostettu. Kyllä niistä aina jotain löytää ja aktiivisesti sekä vaimo, että minä niitä seurataan

K.E.V:
Ilmoittaudun 😂🤣😃 Olen ollut useassa sadassa huutokaupassa. Ja jos laskee nettihuutokaupat mukaan niin huh huh. Ja voin kertoa joskus tehneeni löytöjä kunnolla. Ei pahemmin nykyään 😐

MCL:
On hyvä, että ostajat ovat huutokauppalöytöihi nsä tyytyväisiä.

Toivottavasti tyytyväisyys johtuu hyvästä ostoksesta, eikä siitä tunteesta että voitti kaikki muut!

Sitä aprikoin, kun eräs millintarkka autonostaja etsi varmaan vuoden erästä urheiluautoa.
Mikään ei ollut tarpeeksi hyvä ( kyse oli muutamankymmen tuhatta ajetuista pari vuotta vanhoista yksilöistä ), mutta kun yleisiä hakukriteerejään vastaava, tuplasti muita enemmän ajettu yksilö tupsahti ulosottohuutokauppa an, niin herrahan poistui huutokaupasta uutena omistajana.

Se ei haitannut, että autoon ei ollut edes avaimia, auton kuntoa ei voinut mitenkään varmistaa, eikä myyjä sitä taannut. Paljon oli "kenkää saaneen" oloinen, täynnä naarmua ja kolhua, 275 leveät takarenkaat sileinä.

Mutta olihan 3500 euroa halvempi, kuin merkkiliikkeessä puolet vähemmän ajettu huippuyksilö!
Hyvä kauppa siis!

K.E.V:
Enpäs noita viitsi avata, mutta vihjeenä se että yhdellä puhelinsoitolla on kauppias antanut 1% nousun (lue puolet enemmän) tuotteesta mitä maksoi  ::)

Olen kyllä nähnyt myös ylläkuvattuja, mutta sehän on jokaisen ostajan vika mitä tekee

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.03.2019     kello on 12:55 ---Enpäs noita viitsi avata, mutta vihjeenä se että yhdellä puhelinsoitolla on kauppias antanut 1% nousun (lue puolet enemmän) tuotteesta mitä maksoi  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eikä oikein avaudukaan, yhdellä puhelinsoitolla kauppias antoi 50% voiton???
Olit maksanut matkailuautosta 20 000euroa ja yhdellä puhelinsoitolla kauppias maksoi siitä 30 000euroa?

Lucky you, pisnes is pisnes......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View