rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna  (Luettu 8399 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #15 : 17.05.2017 kello on 22:14 »
Terppa.
Olen tästä samasta aiheesta kirjoittanut joitakin viikkoja sitten, nyt taas. Eli kyseessä Fiat Ducaton alustalle, Soliferin rakennuttama Hymerin tehtaalla, oleva matkailuauto, jonka asunto-osan molemmat avattavat ikkunat ovat enempi-vähempi rikkoutuneita. Olen yrittänyt löytää uusia ikkuna laseja- aika turhaan. Toisen puolen ikkunassa on teksti"Birkholz D2198" ja toisella puolella olevassa lasissa"Dometic AGIE2831300x0550", Eli lasit eri valmistajalta, mutta ovat ulkoisesti saman näköisiä ja saman kokoisia 1300x550 mm. Ja kyselemällä, surffaamalla ja soittelemalla yrittänyt löytää vaihtolasit. Ei tunnu onnistuvat. Vastaus on ollut, että tuota mallia ei enee valmisteta, vaihda koko ikkuna karmeineen. Auto on vm.2001. Minne kaikki kolaroidut ja puretut Fiat Ducatot joutuvat, kun ei löydy edes käytetyistä osia??

Kyllähän purkaamoista löytyy runsaasti Fiat Ducatoja vm 2001, mutta eipä niiden ikkunat tuohon käy, vai meinasitko laittaa takaoven lasin tuon Hymer/Solifer matkailuauton kylkeen. :o    Oletkin varmaan jo kysynyt tuota Soliferia vastaavan Hymer mallin tuon kokoisen ikkunan saatavuutta? (se kun sopii myös tuohon Soliferiin)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:51
  • Kulkija
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #16 : 17.05.2017 kello on 22:36 »
Terppa.
Olen tästä samasta aiheesta kirjoittanut joitakin viikkoja sitten, nyt taas.

Jos nyt opettelisit kirjoittamaan samaan ketjuun, niin ei tarvi montaa kertaa samaa kertoa. Katso omasta viestihistoriastasi kirjoittamasi viestit, sieltä löytyy edelliset viimeistään. Ylhäältä profiili, sieltä yhteenveto ja sitten vasemmalta näytä kirjoitukset.

Kyllä se ikkuna löytyy.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.08.2019 kello on 15:27
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #17 : 18.05.2017 kello on 08:28 »
Olen sen verran iäkäs ja huono näissä tietsikka-jutuissa, että tämän parempaan viestittelyyn en ole pystynyt, pahoiotteluni siitä. Yritän opetella.... Mutta joo, ei löytynyt Hymeriltäkään apua ikkunaongelmaan. Purettuja matkailuautojakaan ei riesaksi asti löydy, ei ainakaan noilta autopurkaamojen sivuilta...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:50
  • Autossa on pyörät
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #18 : 18.05.2017 kello on 08:31 »
Muistaakseni jo kerran tämän neuvoin. https://butik.skrotahusvagn.com/fi/ikkunaluukut-ovet/ikkuna/birkholz-3/nopea/54-cm-korkea/birkholz-d2198.html
Eiköhän joku auta sinua tilaamaan tuon, ei noita joka puussa kasva.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:23
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #19 : 18.05.2017 kello on 09:40 »
Muistaakseni jo kerran tämän neuvoin. https://butik.skrotahusvagn.com/fi/ikkunaluukut-ovet/ikkuna/birkholz-3/nopea/54-cm-korkea/birkholz-d2198.html
Eiköhän joku auta sinua tilaamaan tuon, ei noita joka puussa kasva.

Toivottavasti ei auta. Saattaa ajaessa vetää, jos laittaa 79 pitkän ikkunan 130 tilalle.

Olisko tuossa hakemisessa apua, jos saisi täsmättyä nuot mitat purkaamojen käyttämiin mittoihin. Jos hakee esim. 550mm korkeaa ikkunaa ja purkaamo näkyy merkkaavan korkeuden 54cm, löytyy huonosti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:46
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #20 : 18.05.2017 kello on 10:33 »
Olen sen verran iäkäs ja huono näissä tietsikka-jutuissa, että tämän parempaan viestittelyyn en ole pystynyt, pahoiotteluni siitä.

Mikään wanha ole, jos vielä autoakin ajat....   ;D
Pyydä jotain nopeampisormista kuuklaamaan, sillä se ikkuna löytyy.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:51
  • Kulkija
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #21 : 18.05.2017 kello on 12:46 »
Off-Topic:
Olen sen verran iäkäs ja huono näissä tietsikka-jutuissa, että tämän parempaan viestittelyyn en ole pystynyt, pahoiotteluni siitä.

Ymmärretty - tarkoitus oli opastaa ja auttaa. Apua löytyy myös tähän tietotekniikkaan, jos kysyy. Aina ei muisteta ulkoa, mitä kukin on aiemmin kysellyt.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:50
  • Autossa on pyörät
Vs: Solifer/Hymer-asunto-osan ikkuna
« Vastaus #22 : 18.05.2017 kello on 13:23 »
Toivottavasti ei auta. Saattaa ajaessa vetää, jos laittaa 79 pitkän ikkunan 130 tilalle.
Ikkunan tyyppimerkinnällä katsoin.
No jokatapauksessa ei noita Suomesta löydä, ebay jne auttaa paremmin.