Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Sähkötöitä Tampereen alueella

<< < (2/4) > >>

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 18.04.2017     kello on 10:31 ---Hinnoista en tuedä mitään, mutta mutuna sanoisin, että kun kaapeleita pitää vetää kalusteisiin, niin caravanhuollot tuntee laitteet paremmin. Minä ainakin käyttäisin caravanhuoltoa niin kuin aiemminkin olen käyttänyt.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on semmoinen hiukan kimurantti juttu.
Onko caravanhuollolla sähköasennusoikeus?
Vai onko siellä asentajana joku "rane", en epäile etteikö joku ranekin osaisi homman hoitaa, mutta se ei välttämättä ole laillista.
Homma pitää vain osata tehdä oikein, ettei vahingon tapahduttua joudu maksajaksi.

Lisäys
Voihan se sähköasennusfirmaki n töpätä, esim. käyttämällä MMJ:tä

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 18.04.2017     kello on 12:20 ---
Lisäys
Voihan se sähköasennusfirmaki n töpätä, esim. käyttämällä MMJ:tä

--- Lainaus päättyy ---

Miksi mmj:tä ei saisi käyttää?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 19.04.2017     kello on 09:41 ---Miksi mmj:tä ei saisi käyttää?

--- Lainaus päättyy ---

Ykslankanen johto ei tykkää jatkuvasta liikkeestä.
Jopa monisäikeinen katkeaa, jos menee tinaamaan sen pään, jotta se pysyisi paremmin ruuvin alla.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 19.04.2017     kello on 09:41 ---Miksi mmj:tä ei saisi käyttää?

--- Lainaus päättyy ---
Olisko kysymyksen muoto ei saa ilman konditionaalia
SFS 6000-7-721 "Matkailuajoneuvojen sähköasennukset" määrittänee useampisäikeisen käytön. Minulla ei ole standardeja jotta vois tarkastaa.

Mautoilija:
Jokaisella joka korjaa lämmittimiä jossa 230V lämmitysmahdollisuu s on oltava sähköluvat. Yrityksellä lupa on yrityskohtainen. Ja tekijän on osattava hommansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View