Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Sähkötöitä Tampereen alueella

(1/4) > >>

Yojimbo:
Löytyykö kokemuksia sähkötöiden teettämisestä Tampereen seudulla? Onko muita järkeviä vaihtoehtoja matkakulkineen asennustöihin kuin nämä pari Caravan-liikettä? Vai kävisikö periaatteessa mikä tahansa autosähköfirma? Työlistalla tässä vaiheessa lähinnä pistorasioiden lisäämistä, mutta saattaa toki muutakin tulla eteen jatkossa.

mjh48:
Ei autosähköfirmalla ole välttämättä oikeuksia 230 V sähkötöihin.
Kysele mieluummin normaalista sähköasennusliikkee stä tietävätkö he matkailuajoneuvon sähköasennusvaatimu kset mm. taipuisa johto jne.

Ossi66:
Kyllä caravan huolloilta pitäisi saada tuotakin palvelua. Autosähköasentajall a ei ole automaattisesti pätevyyttä vahvasähköpuolelle.
Eikä noita samanlaisia sähkökalusteita löydy kuin caravanliikkeistä.

Yksi vaihtoehto on tietysti hankkia kalusteet ja oikeaa useampisäikeistä kaapelia itse, vetää kaapeli valmiiksi ja sitten asennuttaa ne sähköasentajalla.

Yojimbo:
Kiitokset palautteesta. Pitänee ehkä soitella noita sähköfirmoja muutama läpi, josko osaavat matkailutyöt ja mitä laskuttaisivat verrattuna caravan-firmat.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Yojimbo - 18.04.2017     kello on 09:36 ---Kiitokset palautteesta. Pitänee ehkä soitella noita sähköfirmoja muutama läpi, josko osaavat matkailutyöt ja mitä laskuttaisivat verrattuna caravan-firmat.

--- Lainaus päättyy ---

Hinnoista en tuedä mitään, mutta mutuna sanoisin, että kun kaapeleita pitää vetää kalusteisiin, niin caravanhuollot tuntee laitteet paremmin. Minä ainakin käyttäisin caravanhuoltoa niin kuin aiemminkin olen käyttänyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View