Tekniikkakeskustelut > Primus
Aquaflexin punainen led merkkivalo syttyy vaikka kaasua on?
0yxxy0:
Akku ei kyllä oo kunnossa tuolla jännitteellä. Verkkovirrassa pelannut kun laturi antanut riittävän virrantarpeen tai kun auto käy ja saa riittävästi sähköä.
Rölli:
akun jänniteestä päätellen se on sökö....
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 17.04.2017 kello on 21:56 ---akun jänniteestä päätellen se on sökö....
--- Lainaus päättyy ---
Minkälaista akkua suosittelet, tuo nykyinen ei kolmea vuotta ole ollut käytössä, merkkiä en nyt muista mikä on.
Rölli:
yleisin syy miklsi akku viottuu on sen pääseminen täysin tyhjäksi mikä varsinkin näissä kausi kulkimissa on toden näköistä.
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.04.2017 kello on 23:03 ---Minkälaista akkua suosittelet, tuo nykyinen ei kolmea vuotta ole ollut käytössä, merkkiä en nyt muista mikä on.
--- Lainaus päättyy ---
itse ostaisin normi starttiakun ja niin ison kuin tilaan mahtuu. monet suosii kalliimpia fiksumpia akkuja mutta minun mielestä niissä ei vielä saa vastaavaa hyötyä rahoillensa...
asiasta toistamieltä olevat varmasti kertoo näkemyksensä ja mieluummin perusteltuna.. mulla on vaon amppeeritunnit ja eurot
€/Ah
Mautoilija:
Starttiakku on suunniteltu antamaan suurta virtaa lyhytaikaisesti. Vapaa-ajan akku pitkäaikaiseen kuormitukseen pienellä virralla.
Oliko nykyinen akkun mätänetin hinnat alkaen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta