rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Katsastuskeskustelua  (Luettu 191606 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #150 : 27.04.2012 kello on 11:04 »
    Fiilis on jo vanha auto, jonka viimmeinen käyttäjä varmaankin olen. Ei kannata vaihtaa muita osia kuin mitkä oirehtii. Romikselle sitten välttää käytetytkin osat. Eiköhän matkailu-autoilu ole minun kohdalta siinä kun nykyisestä aika jättää. Onhan tämä "jo" kolmas auto 35:n vuoden aikana.  :)

    Noh, noh :o
    Meillähän on vielä kaupat kesken ;D

  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #151 : 27.04.2012 kello on 11:04 »
    Fiilis on jo vanha auto, jonka viimmeinen käyttäjä varmaankin olen. Ei kannata vaihtaa muita osia kuin mitkä oirehtii. Romikselle sitten välttää käytetytkin osat. Eiköhän matkailu-autoilu ole minun kohdalta siinä kun nykyisestä aika jättää. Onhan tämä "jo" kolmas auto 35:n vuoden aikana.  :)
         Tämä oli itelläkin mielessä...kunhan vain viisastelin.. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #152 : 27.04.2012 kello on 11:12 »
    Noh, noh :o
    Meillähän on vielä kaupat kesken ;D

    Helekutin hyvä autohan sinulla on. No nyt kerrankin jätän mainitsematta mitään kylmästä peltiohjaamosta osana istuinryhmää. :D ;D

  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #153 : 27.04.2012 kello on 11:13 »
    Helekutin hyvä autohan sinulla on. No nyt kerrankin jätän mainitsematta mitään kylmästä peltiohjaamosta osana istuinryhmää. :D ;D
        ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #154 : 27.04.2012 kello on 11:14 »
       Vaihatko iskaritkin yksitellen vai pareittain tai ajovalopolttimot...  ::)

    No eipä nyt aleta tyhmiksi ;D

    Vai oliko tämä kompa?  Ainakin iskarit ja jouset pitää vaihtaa pareittain - oliko muuta?
    Ajovalopolttimot vaihdetaan tilanteen mukaan pareittain tai yksitellen.
    Nivelet elää aina omaa elämäänsä ja niitä ei kannata ehjänä vaihtaa. Volvossa on mun aikana vaihdettu toinen raidetangonpää kahdesti ja toista ei tarvii edelleenkään vaihtaa. Se toinen vaihto tehtiin siksi että "laadukkaan italialaisen" kumi murtui yhdessä talvessa - kun kumia ei saatu irti ja ehjää tilalle, laitatin samantien uuden, vaikka korjaajan mukaan sillä olisi voinut ajaa tarkkaillen seuraavaan huoltoon saakka.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #155 : 27.04.2012 kello on 11:35 »
    ^
    Mutta on se kuitenki "normaalimpaa", että kun toinen raidetangonpää on kulunut vaihtorajoille, niin se toinenkin puoli aika on kulunut -  kun ei muuta ripiustusvikaa. Tuollaisessa 2 - 0 -tilanteessa ei olla enää normikulumisessa (asennus-, tuotevika, muu pyöräripustuksen vika)  :-X
    Toisekseen aina ei kannata luottaa vain katsurin diagnoosiin - ei nekään kaikkea aina huomaa  ;D 8)

    Jos TI-hommana, niin tekisin puoli kerrallaan. Mutta jos paja-apuun turvautuu, niin molemmat - samalla pyöränsuuntauskusta nnuksella tekee molemmat puolet  8)

  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #156 : 27.04.2012 kello on 13:24 »
    Helekutin hyvä autohan sinulla on. No nyt kerrankin jätän mainitsematta mitään kylmästä peltiohjaamosta osana istuinryhmää. :D ;D

    Menee vähän ohi aiheen, mutta ei alkovi niin kylmä ole kun viitsii nähdä hiukan vaivaa. Meillä on ovet ja lattia lämpöeristetty ja sisäpuolelle saa täältä Oulusta ostaa vahvan tikkipeitteen joka samalla poistaa/ehkäisee kojelaudan sisäpuolelle muodostuvan kondession.
    Loppujen lopuksi on aika hullua käyttää niitä ulkopuolelle kiinnitettäviä peitteitä. Tuo sisäpuolelle laitettava on jo pelkästään mukavampi laittaa kuivassa sekä lämpöisessä paikoilleen ja ei kuraannu auton rapasissa kyljissä. Meillä puskaparkkilaisilla tahtoo kyljet aina olla kuntassa ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #157 : 27.04.2012 kello on 13:47 »
    Tämä on nyt sitä Turhaa Höpötystä, kun olin vähän aikaa sitten viikon pohjoisessa, muutamaksi yöksi nykäsin pimeän ajaksi tuulilasin rullaverhon alas. Ai niin, painoin myös napista sähkörapunkin alas, siinä minun toistuvat rutiinit leiriytyessä. Eipä sitä muuten viittisi lähteäkkään, niin kuin moni ei viitsi.  ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:19
    • seniori
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #158 : 28.04.2012 kello on 09:41 »
    Kuopio Q-katsastus tänään Golf diesel 49€ (sisältäen pakokaasutestin).
    Kuopio Q-katsastus eilen Solifer Mobile 49€ (sisältäen pakokaasutestin) :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #159 : 28.04.2012 kello on 09:45 »
    Kuopio Q-katsastus eilen Solifer Mobile 49€ (sisältäen pakokaasutestin) :)
    Tuo oli jo halpa - vaan miten puristit kympin pois tarjouksesta  :o
    http://q-katsastus.fi/kuopio.html

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #160 : 28.04.2012 kello on 09:53 »
    Tuo oli jo halpa - vaan miten puristit kympin pois tarjouksesta  :o
    http://q-katsastus.fi/kuopio.html

    Nyt taitaa olla kolmas (neljäs?) vuosi, kun Q-katsastus lähettää alennuskortin, jossa tuo hinta. M-auton (diesel) katsastin jo tuolla hinnalla. Toinen kortti odottaa vielä toisen auton  (bensiini) katsastusta.

     :D  ;D  :D

    On niin suosittu asema, että vaikka oli aika varattu, niin puoli tuntia oli myöhässä.  ;D  ;D  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #161 : 28.04.2012 kello on 10:09 »
    Onhan kaikille tarvitsijoille tiedossa, että K-katsastuksessa hinta on 29€ koko Varsinais-Suomessa tämän vuoden loppuun.

    Kysymyksessähän on kuponkitarjouksesta . Näillä olen jo kolme autoa katsastanut ja vielä yksi menee.


  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #162 : 28.04.2012 kello on 10:34 »
    Onhan kaikille tarvitsijoille tiedossa, että K-katsastuksessa hinta on 29€ koko Varsinais-Suomessa tämän vuoden loppuun.

    Kysymyksessähän on kuponkitarjouksesta . Näillä olen jo kolme autoa katsastanut ja vielä yksi menee.
       oulussa 60e sisältäen kaikki mittaukset ja kehut sekä moitteet. kalleimmillaan yli 100e.haitaria on :o

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:19
    • seniori
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #163 : 28.04.2012 kello on 10:37 »
    Kuopio Q-katsastus eilen Solifer Mobile 49€ (sisältäen pakokaasutestin) :)
    V.2011 Q-katsastuksen tarjouskupongissa oli erikseen hinnoiteltu katsastus 19€ ja dieselin pakokaasutesti 30€. Teetätin silloin testin huollon yhteydessä hintaan 15€, joten koko homma maksoi 34€. On hinta noussut  >:(

  • Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #164 : 28.04.2012 kello on 10:58 »
    Olenkohan vanhanaikainen tai sitten vain yhteen paikkaan lokeroitunut kun katsastuksessa olen luottanut käyttänyt vain yhtä ainoaa paikkaa koko 20-vuotisen ajouran ajan.  ;D

    Viime kesänä Adrian katsastus maksoi siellä eli A-Katsastuksessa 63 €

    edit: lisätty olennainen ;D ja täällähän on virheitä  :-\
    « Viimeksi muokattu: 28.04.2012 kello on 11:57 »