rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Katsastuskeskustelua  (Luettu 78574 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:04
Vs: Katsastuskeskustelua
« Vastaus #375 : 16.04.2018 kello on 08:30 »
  Tuosta sivuraiteen keskustelusta omia havaintoja: Sen mitä noita paku/umpikuormuri Mersuja sivusilmällä katellu, helvetin isot erot tossa ruostumisessa.
  Itse aiheesta.
  Aiemmin oli juttua turhan hyvinä hylätyistä jarrulevyistä.
  Käytin pojan autoa leimalla, jarrulevyt hylkäyksen syy. Mielestäni olisi pitänyt hylätä jo vuosia sitten, koska ruoste on leveä/paksu. Ihmetyttää tälläisen syntyminen, kun auto ilmeisesti ollut viikottaisessa käytössä, paitsi tämä vuosi. Lisäksi kaikki liikkuvat  toimi kevyesti, kun pistin uudet levyt ja palat.
  Minä kyllä tosin olen vielä noviisi näiden levyjarrujen kanssa, kun valtaosan matkasta olen rummuilla jarrutellut.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Onko tuossa ollut väärät jarrupalat?

• Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #376 : 16.04.2018 kello on 10:00 »
    Kyllä ikävä on Hiacen kestävyyttä, mutta Toyota:lla ei pakuissa koko riitä omaan kulkemiseen, niin tällä mennään ainakin takuuajan. Heikkoina hetkinä olen jopa miettinyt PSA-vehkeitä, mutta se on nukutun yön jälkeen pois mielestä...... etupään kolinat,vikavalot sekä ruoste pitää ottaa ominaisuuksina.

Tuo 906W kori on mitoiltaan itselleni todella hyvä. + osia ja tarvikkeita saa ebaystä todella sopivasti

En uskaltanut ostaa V6-automaatti autoa, ajan kuitenkin n.70000km. / vuosi .

Psa:n vehjekset fiat sama onkin ruosteettomuudessaan ja koneiden kestävyydessä osien saatavuudessa liian hyvä, kaikki essobaarin veijarit ja tietviisaat mersunmiehet ne manaa hel.......n

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:31
    • Lempäälä
    Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #377 : 16.04.2018 kello on 11:23 »
    Onko tuossa ollut väärät jarrupalat?
       Varaosaluettelon mukaan saadut oli samanlaiset.
       Opeliin pistin vuosi sitten käytetyt levyt, niissä on myös osittaista syvää/vanhaa ruostetta.

• Vieras
  • Vs: Katsastuskeskustelua
    « Vastaus #378 : 16.04.2018 kello on 14:21 »
    Ne ruastuu noilla kevyt jarrutuksilla noi takalevyt, tars ol kuarmaa ja kovat jarrutukse välillä putsaantuu levyt. Rumpujarrut takana ois paremmat varsinkin pakuissa.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything