Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (85/96) > >>

Lerssinen:
Monilla vakuutusyhtiöillä on jonkunlainen perusmaksu, lähitappiolalla suurin eli se 20. Silti mun vakuutukset oli siellä halvimmat ku laski kokonaisuuden, ihan satasilla verrattuna seuraavaan..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.06.2018     kello on 21:18 ---Eilen tuli LÄHITAPIOLASTA kasa papereita koskien Atriaa. Siellä on hyvin selkeästi: "Liikennevakuutus, pohjamaksu 20,00".

Ei tietenkään tarkoita, että kaikissa yhtiöissä olisi sama käytäntö.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin...

Mikäli käytät vakuutettua vuoden aikana ja vakuutusmaksua kertyy sen 20€ verran, niin sitä ei peritä.
Samoin, jos on useita vakuutuksia, niin niiden yhteissumma kun ylittää tuon 20€, niin myöskään ei peritä "pohjamaksua"

Mulla on MP eri yhtiössä ja tuli 50€ "pohjamaksu". Se vähennettiin heti suraavassa maksuerässä.

Sitä pohjamaksua on minulle kerrottu olevan toimistomaksua. Palkkio paperityöstä, jos muita maksuja ei ole.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  5.06.2018     kello on 20:33 ---Kokeiltu on ja toimii

--- Lainaus päättyy ---
Mitä korvattiin?

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  5.06.2018     kello on 22:52 ---Mitä korvattiin?

--- Lainaus päättyy ---
vastapuolen vahingot.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.06.2018     kello on 21:26 ---Mulla on MP eri yhtiössä ja tuli 50€ "pohjamaksu". Se vähennettiin heti suraavassa maksuerässä.

--- Lainaus päättyy ---

Muistaakseni IF:ssä on kanssa prätkän seisottamisessa vastaava 25€ "perusmaksu" tms. jonka he sitten hyvittävät takaisin seuraavasa varsinaisessa vak.maksussa kun vehjes otetaan taas käytöön. Toki jos seisottaa vak.kauden läpi, niin eihän tuota hyvitystä koskaan pääse tulemaan, vaan siitä seuraavasta vak.kaudesta tulee jälleen se omansa uusi 25€ = "läpiseisonnassa" maksat siis liik.vak.maksua 25€ vuodessa + tietty mahd. kaskon palo-, varkaus- ja ilkivalta-osuudet luokkaa 5€/kk 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View