Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastuskeskustelua
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.05.2018 kello on 08:40 ---Niiden säännöt ei muutu, katsastus vuoden loppuun mennessä ja leiman "unohtuessa" vasta toukokuun katsastus hyväksytään kyseiselle vuodelle.
--- Lainaus päättyy ---
No tuota toukokuun "lipsautusta" en muuten tiennytkään => voisi oikeasti leimata vaunun vain joka 3. vuosi kun lomatkin on vasta heinäkuussa ;D
MCL:
Kiitos tiedosta!
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.05.2018 kello on 08:40 ---Niiden säännöt ei muutu, katsastus vuoden loppuun mennessä ja leiman "unohtuessa" vasta toukokuun katsastus hyväksytään kyseiselle vuodelle.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Maanantaina kävin LMC katsastamassa ja katsastus on voimassa 31.12.2020 saakka. Joten seuraava LMC katsastus on minulla toukokuussa 2021, koska todennäköisesti en vedä vaunua 1.1-30.4.2021 ajalla.
Edellisen katsastuksen suoritin toukokuussa 2015. Vaununi katsastus ei ollut voimassa 1.1.-7.5.2018. Varasin ajan 7.5. ja vaunun voi viedä katsastukseen, vaikka katsastus ei ole voimassa, kun on osoittaa, että olet varannut ajan.
Arttu_:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.05.2018 kello on 17:57 ---Liikennevakuutus ja myös Kasko on voimassa katsastusmatkan aikana...
Se on sovittu juttu, jonka vakuutusyhtiö tarjoaa ilman erillistä ilmoitusta ja maksua.
--- Lainaus päättyy ---
Tätä tietoa etsin, suuret kiitokset Thumb
kimi:
Kävin Saabin katsastamassa ja taas sai kokea jotain uutta. Autossa ei mitään sanomista, ainoastaan vanha vikakoodi jäänyt muistiin. Kostealla kelillä kylmän koneen käynnistys aiheuttaa satunnaisesti herjan yhdestä puolasta. Mittaristosta vikavalo sammuu muutaman ok käynnistyksen jälkeen ja en ole vaivautunut tuota sammuttamaan. Oletin tuon myös poistuvan muistista ja olin jo unahtunut asian kun tuo ei pitkään aikaan ole syttynyt.
Katsastusmies kysyi auton katsottuaan onko minulla vikakoodilukijaa ja pystyykö sillä nollaamaan koodit. Olihan minulla ja hain sen tavaratilasta ja nollasin sillä koodit katsastajan katsellessa vieressä. Leima tuli ja ajoaikaa 1v ja 3kk.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta