Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastuskeskustelua
Jushi69:
Voe vitsi..
Nyt ei mene Volle käkkärin osalta läpi kun ei oikeasti ole mikään käkkäri ja se toinen hylkäys tulee etupään koiranluilla tasaseen...
Ja obd herjoja tuo laittaa muistiin joka asiasta joten takuu varma hylkäys.
Taitaa olla aika siirtyä takuu varmaan merkkiin.. Ei pörssi kestä hurrien tekelettä.. Thumbd
smy:
Kuinka usein teidän pitää korjailla asuntoauton jarruja? Mulla Ducatossa on yhden kerran palat vaihdettu eteen ja muutaman kerran säädelty käkkäriä yms. Näin siis 120tkm/9v aikana jonka auto itsellä ollut ? Omasta mielestä huomattavasti vähemmän kuin henkilöautoihin joita itsellä ollut.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 13.04.2018 kello on 22:17 ---Voe vitsi..
Nyt ei mene Volle käkkärin osalta läpi kun ei oikeasti ole mikään käkkäri ja se toinen hylkäys tulee etupään koiranluilla tasaseen...
Ja obd herjoja tuo laittaa muistiin joka asiasta joten takuu varma hylkäys.
Taitaa olla aika siirtyä takuu varmaan merkkiin.. Ei pörssi kestä hurrien tekelettä.. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Minä hain leiman Volvoon ilman mitään lisä merkintää, kehui kuntoa hyväksi.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 13.04.2018 kello on 22:56 ---Kuinka usein teidän pitää korjailla asuntoauton jarruja? Mulla Ducatossa on yhden kerran palat vaihdettu eteen ja muutaman kerran säädelty käkkäriä yms. Näin siis 120tkm/9v aikana jonka auto itsellä ollut ? Omasta mielestä huomattavasti vähemmän kuin henkilöautoihin joita itsellä ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Aika harvoin. Samat levyt ja palat on mitä tehtaalla laitetut liki 11v ja 92tkm sitten. Käsijärruun ei tehty koskaan mitään. Ainoa mitä tehty, on huolto-ohjelman mukainen nesteiden vaihto.
Ei ole tapana juuri jarruja käyttää ;D Ennakoiden himmaus tilanteet mahd. pitkälle - eikä ne maantiellä kulu. Renkaatkin kestävät ihan liikaa samalla tyyilillä :D
kimi:
Eteen olen palat vaihtanut kerran, n. 120 000km kohdalla. Taakse ostin kengät samaan aikaan ja ne odottaa vielä asennusta, km nyt vajaa 300 000. Takajarrujen paineensäätövipu ollut kerran jumissa, sen rasvaan vuosittain renkaanvaihdon yhteydessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta