Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastuskeskustelua
0yxxy0:
Pari vuotta sitten katsastusmies jarrutteli tovin ja sanoi että nyt alkoi ottaan tasaisesti. Yleensä eivät laahauta vaan muutama polkaisu ja hylky. Varsinkin taka jarrut yleensä vähällä käytöllä ja siitä ongelma tulee. Minä ajelisin menemään ja jarruttelua vaan matkalla niin ruoste väistyy. Mulla vetää jo yössä kiekon pinnan ruosteeseen kostealla kelillä, eli pitäskö joka päivä vaihtaa kiekot. :-\
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 12.04.2018 kello on 21:28 ---Nyt oli puhe pintaruosteen poistosta ei levyn oikaisemisesta. Tuohon on ihan oiva konsti jolla et kyllä levyä saa kierroksi,että jarrut rupeaa pumppaileen...
--- Lainaus päättyy ---
Missä kohtaa oli puhe PINTAruosteesta? Sitä en nähnyt, näin vain sen että hylkäyksen syy oli ruostuneet jarrulevyt.
-tänään katsastin oman autoni, suoraan hallista seisonnasta konttorille eikä levyjen pintaruoste häirinnyt ketään ja heittoa etujarruissa 3% ja leima ilman huomautuksia.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.04.2018 kello on 22:29 ---nopeammin laittaa uudet levyt ja palat. tietenkin jos tykkää tehdä jarruremonttia joka vuosi, siitä vaan :D aloittajalle, laita uudet hilut.
--- Lainaus päättyy ---
niin että aina kun auto seisoo ja levyt ruostuu, laittaisit uudet levyt?
Jos se ruoste ei lähde jarrutuksissa pois, niin sitten kannattaa jotain tehdä. muuten ei muuta kuin ajaa.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 12.04.2018 kello on 23:26 ---niin että aina kun auto seisoo ja levyt ruostuu, laittaisit uudet levyt?
Jos se ruoste ei lähde jarrutuksissa pois, niin sitten kannattaa jotain tehdä. muuten ei muuta kuin ajaa.
--- Lainaus päättyy ---
tässä asiassa samaa mieltä, pintaruoste lähtee ajamalla pois. kun katsastuksessa mainitaan asiasta on myös muuta vikaa, ei pintaruosteesta.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.04.2018 kello on 23:42 --- tässä asiassa samaa mieltä, pintaruoste lähtee ajamalla pois. kun katsastuksessa mainitaan asiasta on myös muuta vikaa, ei pintaruosteesta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kyllä aina ole, ruoste riittää hylkyperusteeksi ja jälkitarkastukseen. Katsastaja pääsee helpoimmalla kun vaatii uudet levyt. Ja kyllä, minulla on tuosta henkilökohtaista kokemusta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta