Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (58/93) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.12.2015     kello on 06:16 ---Viimeisin käynti oli minulle aivan turha ja maksoi melkeen 70. Turha siksi ettei katsuri löytänyt 447tkm ajetusta mitään vikaa - ei voinut löytää, kun auto on huollettu ja tarkastettu justiin muutama viikko takaperin.  Maksu olisi kuulunut paremmin sille huoltoliikkeelle.

--- Lainaus päättyy ---

Sama homma vaikka itse huollettu.  ;D

Alan:
Koska tämä ketju oli muuttunut yleiseksi katsastuskeskustelu ksi muutin otsikon sitä vastaavaksi.

------------------

Katsastusajan varasin. Eipä ole kantakonttorissakaa n suvella ruuhkaa.

Tein poikkeuksellisesti ihan hintavertailua ja totesin, että osa toimijoista pitää netissä epäselviä hinnastoja, joista ei kaikki kulut, kuten päästömittaus, ilmene. Maksan mieluummin muutaman euron enemmän rehelliselle, tai saattaa olla niin, että rehellinen kokonaishinnan ilmoittaja onkin se halvin. En viitti ruveta kyseleen. Ja voitot jää Suomeen, mikä ei ole ihan vähäpätöinen asia.

Tämä siis, Jyväskylässä. Suosittelen edelleen (ei mun eikä kaverin firma). www.meidankatsastus .fi

0yxxy0:
Minä käytin oulussa www.helppokatsastus .fi 49e nokipäästöjen kanssa. Suomeen jäi nekin rahat.

Oulaa:
Onkos tuosta lakiuudistuksesta tullut uutta tietoa ?
Eikö monissa muissa EU-maissa katsastaminen hoidu ainakin joissakin korjaamoissa huoltojen yhteydessä tai jotain.
Kai heilläkin sitten vaatimukset ovat että saavat katsastaa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.08.2016     kello on 12:53 ---Onkos tuosta lakiuudistuksesta tullut uutta tietoa ?
Eikö monissa muissa EU-maissa katsastaminen hoidu ainakin joissakin korjaamoissa huoltojen yhteydessä tai jotain.
Kai heilläkin sitten vaatimukset ovat että saavat katsastaa.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on Hollannissa ensimmäiset vuotensa viettänyt auto. Papereiden mukana oli joku todistus jonka alkuperäinen myyjä/ huoltoliike oli tehnyt. Vuosittaiset kilometrit ja päivämäärät listattu ja niitten päivämäärät hyvin lähellä toisiaan.
RAC, Rotterdam Auto Clinic oli tuon tehnyt ja kovin viralliselta vaikuttaa. Vuosihuollot samana päivänä merkitty huoltokirjaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View