Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (54/93) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2015     kello on 09:04 ---Olen ollut aina vieressä katsomassa autojeni katsastusta

--- Lainaus päättyy ---

Kuten myös ja jos on löytynyt korjattavaa, on katsuri siinä samalla esitellyt ko. kohteen ja kertonut mikä siinä on vikana, oli se sitten ruostereikä väärässä paikassa tai kulahtanut nivel jossain Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.05.2015     kello on 08:36 ---
Kaikenkaikkiaan, jos haluaa autonsa menevän läpi katsastuksesta varmemmin, niin ei varmaankaan missään tapauksessa kannata mennä viereen kyyläämään.

--- Lainaus päättyy ---

Heh, yleensä menen mukaan ja auto on hyväksytty, paitsi viime katsastuksessa jäin odotustilaan odottamaan niin samantien tuli hylky...

virpimu76:
Tuijottamassa ollaan ja a:ssa ei kyllä käydä.. Thumbd
Viimeksi kahden tenavuuen voimin ja hjyvä oli palvelu Saloisten katsastuksessa.
Mennään jatkossakin taas.. Thumb Thumb

Aakku:
Tottahan minäkin menen katsomaan useimmiten viereen. Nämä katsastajat kun ovat yleensä minulle tuttuja muutenkin, kuin katsastuksen yhteydestä.  :)
Monesti puhutaan muustakin kuin peruskatsastuksesta . Esimerkiksi katsastajiin kohdistuvista ulkoisista paineista.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.05.2015     kello on 10:28 ---Tottahan minäkin menen katsomaan useimmiten viereen. Nämä katsastajat kun ovat yleensä minulle tuttuja muutenkin, kuin katsastuksen yhteydestä.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Vuodesta -80 muistan ekan katsastuksen kuusivuotiaana kun isän kanssa Volvoa olin katsastamassa ja sieltä lähtien olen katsastanut KAIKKI omani autot siinä samassa kiinteistössä. Mitä sitä tuttua paikkaa ja inssejä vaihtamaan. Pari henkilöä siellä vielä töissä on noilta alkuajoilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View