Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (31/93) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.04.2012     kello on 11:00 ---Fiilis on jo vanha auto, jonka viimmeinen käyttäjä varmaankin olen. Ei kannata vaihtaa muita osia kuin mitkä oirehtii. Romikselle sitten välttää käytetytkin osat. Eiköhän matkailu-autoilu ole minun kohdalta siinä kun nykyisestä aika jättää. Onhan tämä "jo" kolmas auto 35:n vuoden aikana.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Noh, noh :o
Meillähän on vielä kaupat kesken ;D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.04.2012     kello on 11:00 ---Fiilis on jo vanha auto, jonka viimmeinen käyttäjä varmaankin olen. Ei kannata vaihtaa muita osia kuin mitkä oirehtii. Romikselle sitten välttää käytetytkin osat. Eiköhän matkailu-autoilu ole minun kohdalta siinä kun nykyisestä aika jättää. Onhan tämä "jo" kolmas auto 35:n vuoden aikana.  :)

--- Lainaus päättyy ---
     Tämä oli itelläkin mielessä...kunhan vain viisastelin.. ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 27.04.2012     kello on 11:04 ---Noh, noh :o
Meillähän on vielä kaupat kesken ;D

--- Lainaus päättyy ---

Helekutin hyvä autohan sinulla on. No nyt kerrankin jätän mainitsematta mitään kylmästä peltiohjaamosta osana istuinryhmää. :D ;D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.04.2012     kello on 11:12 ---Helekutin hyvä autohan sinulla on. No nyt kerrankin jätän mainitsematta mitään kylmästä peltiohjaamosta osana istuinryhmää. :D ;D

--- Lainaus päättyy ---
    ;D ;D ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 27.04.2012     kello on 10:51 ---   Vaihatko iskaritkin yksitellen vai pareittain tai ajovalopolttimot...  ::)

--- Lainaus päättyy ---

No eipä nyt aleta tyhmiksi ;D

Vai oliko tämä kompa?  Ainakin iskarit ja jouset pitää vaihtaa pareittain - oliko muuta?
Ajovalopolttimot vaihdetaan tilanteen mukaan pareittain tai yksitellen.
Nivelet elää aina omaa elämäänsä ja niitä ei kannata ehjänä vaihtaa. Volvossa on mun aikana vaihdettu toinen raidetangonpää kahdesti ja toista ei tarvii edelleenkään vaihtaa. Se toinen vaihto tehtiin siksi että "laadukkaan italialaisen" kumi murtui yhdessä talvessa - kun kumia ei saatu irti ja ehjää tilalle, laitatin samantien uuden, vaikka korjaajan mukaan sillä olisi voinut ajaa tarkkaillen seuraavaan huoltoon saakka.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View