Tekniikkakeskustelut > Katsastus

Katsastuskeskustelua

<< < (24/96) > >>

-------:
Näin toimii Vanttaan Porttipuiston Katsastus:

Todella tylyä oli nais katsurin käyttäytyminen. Rupes purnaamaan pysäköinnistäni, vaikka ei ollut kyseiselle puljulle mitään haittaa. Olin koko ajan auton vieressä ja olisin voinut tarvittaessa siirtää sen pois, kun odotin vuoroa.

Kuulemma viikolla pitää katsastaa, kun on hilajista kuin huopatossutehtaalla ja viikon loppuna liian kiirettä. Olisi nainen sanonut, että en jouda nytten, tule viikolla kiitos ja olisin tullut.

Ei kertonut mitään auton kunnosta ja kaikki piti repiä kysymällä irti. Tuli vaan tällänen olo mitä tänne tuut katsastamaan? en enää astu kyseiseen puljuun. Käsitteli autoa kuin vierasta sikaa nyki kytkimiä ja vauhtia piti olla.  Oli todella pilkun viilaaja! Auto ihme kumma meni läpi... Mitä en ois uskonut! Harmi olisin käyttänyt muitakin laitteitani siellä.

Ja referenssit meni noin 10 yli ja rupesi niistäkin märisemään ja jouduin pitkät valot repimään irti autosta..  :-\ >:(
EN SUOSITTELE!  :'(

Alan:
^

Toivottavasti lukevat tuon. Pitäisikö laittaa anonyymillä sähköpostiosoitteel la kopio esimiehelle.  ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.01.2012     kello on 20:12 ---^

Toivottavasti lukevat tuon. Pitäisikö laittaa anonyymillä sähköpostiosoitteel la kopio esimiehelle.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Eiköhän tummoinen palvelu karsi luonnostaan ruuhkaa !! ;D

-------:
Laitoin minä tuonne katsastus hinnat sivustolle palautetta.

Eikä siinä mittään nyt illalla kun turasin nuita polttimoja takas, niin kuulu tränks ja meni yks muovi palasiksi!  >:(

Sanoin sille naikkoselle, että edellisessa katsastuksessa äijä ei välittänyt valoista.

Vuosi sitten katastin autoni. Kysyin siltä mieheltä, että eikö todellakaan ollut huomautettavaa autossa, niin hän vastasi: noh nuo valot hieman ylitehoiset.  ;) En rupia sua kiusaamaan, kuitenkin kytket ne takas. Tämä pulju oli sitten: http://www.savarinkatsastus.fi/ Tätä SUOSITTELEN ja katsurilla oli aikaa kertoa auton kunnosta. Mulla on parkit lisä valoissa ja kaveri etsi oikein katkaisjaa mistä ne sammuisi, sanoin että nykäse liitimestä irti. Auto ok ja läpi meni. Näin Ylivieskassa toimitaan!!  ;D

seppoko:
Tuli pieni ongelma tuon katsastuksen suhteen. Q-katsastus lähetti alennuskortin, niin kuin on ennenkin tehnyt. Tarjous on ihan hyvä. Koko paketti hintaan 49€.

Mutta. Kun minulla on kaksi autoa, diesel m-auto ja bensiini henkilöauto. Tuon m-auton voisi jo katsastaa, vaikka tuolla alennuskortilla. Henkilöauton katsastus on aikaisintaan vasta toukokuussa. M-auton katsastus viimeistään toukokuussa. Mutta kun h-autolle kortin käyttö olisi edullisempaa. Välillä  ovat lähettäneet kaksi korttia, välillä yhden. Ongelma on, pitäisikö käyttää nyt, koska kortin käyttö on rajattu neljään kuukauteen. Vai uskaltaisiko riskeerata mahdollisen vanhenemisen  ja käyttää vasta h-autoon? Vai odottaa, tuleeko toinenkin kortti? Grrrr.

Voi, että osaavat tehdä ihmisen elon vaikeaksi.

Kaikenlaisia päätöksiä pitäisi osata tehdä!  :D  ;D  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View